شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 642
  پرینتخانه » اجتماعی, ویژه تاریخ انتشار : 28 بهمن 1399 - 9:39 | 94 بازدید | ارسال توسط :

استعلام دفترچه بیمه‌ها با ۶ روش غیرحضوری

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اکبر ربیع زاده در این گفتگو گفت: سالانه بیش از ۹۷ میلیون بار مراجعه به شعب و کارگزاری ها داریم که ۵۵ درصد مربوط به خدمات دفترچه است که از میان ۳۹ میلیون بار فقط مربوط به تامین اعتبار  است. از این رو در مرحله […]

استعلام دفترچه بیمه‌ها با ۶ روش غیرحضوری

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اکبر ربیع زاده در این گفتگو گفت: سالانه بیش از ۹۷ میلیون بار مراجعه به شعب و کارگزاری ها داریم که ۵۵ درصد مربوط به خدمات دفترچه است که از میان ۳۹ میلیون بار فقط مربوط به تامین اعتبار  است. از این رو در مرحله اول حذف اعتبار را شروع کردیم که ضمن کاهش مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی، رضایتمندی بیمه شدگان رانیز در پی دارد.

وی افزود: شش روش استعلام غیرحضوری اعتبار دفترچه را طراحی کردیم که سه روش آن اینترنتی و سه روش نیز غیر اینترنتی است و همه این روشها در حال حاضر در دسترس بیمه شدگان است.

ربیع زاده گفت: اعتبار دفترچه های درمانی که در اختیار بیمه شدگان این سازمان قرار دارد از طریق بارکدخوان تعبیه شده( با استفاده از دوربین موبایل) و یا ورود کدملی در وب اپلیکیشن به آدرس pwa.tamin.ir، از طریق بستر USSD با شماره گیری کد دستوری #۱*۱۴۲۰*۴* یا #۱۴۲۰*۴*، کد دستوری  #۱۶۶۶*بیمه سلامت و سامانه اینترنتی به آدرس     medical.tamin.ir   قابل استعلام است. رییس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی افزود: چنانچه بیمه شدگان عزیز سازمان تامین اجتماعی در خصوص حذف اعتبار دفاتر درمانی سوال دارند می توانند با تماس با مرکز ارتباطات این سازمان به شماره تلفن۱۴۲۰ پاسخ خود را دریافت کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.