شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 5201
  پرینتخانه » استانها, ویژه تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1401 - 19:12 | 117 بازدید | ارسال توسط :

استفاده از ظرفیت های صندوق روستاییان برای جامعه هدف 

به گزارش خبرنگار چراغ امید؛ در این نشست بشیری با اشاره به اصل ۲۹ قانون اساسی گفت: برخورداری از تأمین اجتماعی حقی است همگانی و دولت مکلف است شرایط برخورداری را برای تمام اقشار جامعه فراهم کند. وی افزود: با تشکیل صندوق این امکان برای اقشاری که رابطه کارگری و کارفرمایی نداشتند و بیمه نبودند […]

استفاده از ظرفیت های صندوق روستاییان برای جامعه هدف 

به گزارش خبرنگار چراغ امید؛ در این نشست بشیری با اشاره به اصل ۲۹ قانون اساسی گفت: برخورداری از تأمین اجتماعی حقی است همگانی و دولت مکلف است شرایط برخورداری را برای تمام اقشار جامعه فراهم کند.
وی افزود: با تشکیل صندوق این امکان برای اقشاری که رابطه کارگری و کارفرمایی نداشتند و بیمه نبودند فراهم شده که بتوانند از تأمین اجتماعی برخوردار شوند.
مدیر صندوق در استان با توجه به عمر کوتاه صندوق عنوان کرد: این صندوق در مقایسه با سایر صندوق‌های بیمه ای بسیار جوان است و می بایست خدمات آن برای جامعه هدف تشریح شود.
بشیری در خصوص وضعیت بیمه ای شهرستان فردیس گفت : در حال حاضر یک کارگزار برای ارائه خدمات به جامعه هدف درشهرستان فردیس فعال می باشد و تاکنون حدود ۲۰۰۰هزار خانوار در شهرستان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر قرار گرفتند که ۲۰ خانوار به علت فوت ، از کارافتادگی و یا بازنشستگی سرپرست خانوار مستمری بگیر این صندوق شده اند.

کاشفی با اشاره به اهمیت جایگاه تامین اجتماعی گفت : وظیفه ما اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مردم شریف و انقلابی است و باید از تمام ظرفیت ها در راستای اطلاع رسانی به جامعه هدف صندوق استفاده شود که انشالله با حمایت فرمانداری ، بخشداری ها ، دهیاران و سایر دستگاه های متولی بتوانیم این کار را انجام دهیم .
این مقام مسئول افزود : ظرفیت های مختلفی در شهرستان وجود دارد که با اطلاع رسانی جامع میتوان ایشان را از مزایای صندوق بهره مند کرد ، باتوجه به جمعیتی که شهرستان فردیس دارد باید با قدرت مضاعف معرفی صندوق در سطح شهرستان به مشمولان صندوق صورت پذیرد تا ضمن اطلاع از شرایط و مزایای این خدمت دولتی ، افراد تحت پوشش صندوق قرار گیرند .
کاشفی در ادامه گفت : قرارگاه اجتماعی می تواند بهترین و مناسب ترین فرصت جهت اطلاع رسانی به مشمولان باشد .
مسیحا اقتداریان

نویسنده : مسیحا اقتداریان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.