شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3696
  پرینتخانه » ویژه تاریخ انتشار : 02 اسفند 1400 - 12:11 | 96 بازدید | ارسال توسط :

تجمع صنفی کادر وزارت درمان وزارت بهداشت و درمان

جمعی از پرسنل و کادر درمان وزارت بهداشت و درمان جهت پیگیری برقراری و پرداخت فوق العاده خاص در حقوق و مزایای پرداختی خود، تجمع کردند. مدافعان سلامت با اعلام مطالبات خود خطاب به رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفتند: پرسنل ایثارگر بهداشت و درمان نزدیک به دو […]

تجمع صنفی کادر وزارت درمان وزارت بهداشت و درمان

جمعی از پرسنل و کادر درمان وزارت بهداشت و درمان جهت پیگیری برقراری و پرداخت فوق العاده خاص در حقوق و مزایای پرداختی خود، تجمع کردند.
مدافعان سلامت با اعلام مطالبات خود خطاب به رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفتند: پرسنل ایثارگر بهداشت و درمان نزدیک به دو سال است که در راه خدمت و مقابله با کرونا، با تمام توان در عرصه حضور پیدا کرده و از جان و دل مایه گذاشتند.
آنها افزودند: ما در این راه برای سیستم بهداشت و درمان ایثار کردیم و امروز منتظرحمایت جهادی شما در برقراری فوق‌العاده‌خاص هستیم، جانفشانی‌های ۲۰ ماهه کادر سلامت را ارج بگذارید و بدانید که حقوق کادر سلامت تکافوی شرایط اقتصادی امروز نیست.
علاوه بر این مورد، تجمع کنندگان خواهان تبدیل وضعیت نیروهای غیررسمی هستند. آنها یادآور شدند که انتظار دارند حقوق آنها از جمله در اعمال ضریب سه که مجلس آن را مصوب کرده، بر زمین نماند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.