شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3048
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 06 دی 1400 - 19:45 | 201 بازدید | ارسال توسط :

زمان و محل برگزاری نهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی اعلام شد

▪️دبیر نهمین #کنفرانس_حرفه‌ای‌گرایی_در_روابط‌عمومی ضمن اعلام زمان و محل برگزاری این کنفرانس، اعضای کمیته علمی این رویداد را نیز معرفی کرد. ▫️به گزارش دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومی، بهنام تقی‌پور بیان کرد: دبیرخانه دایمی کنفرانس روابط‌عمومی به عنوان نهادی حرفه‌ای و تخصصی پس از یک دوره وقفه به دلیل پاندمی کرونا، نهمین دوره کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی را […]

زمان و محل برگزاری نهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی اعلام شد

▪️دبیر نهمین #کنفرانس_حرفه‌ای‌گرایی_در_روابط‌عمومی ضمن اعلام زمان و محل برگزاری این کنفرانس، اعضای کمیته علمی این رویداد را نیز معرفی کرد.

▫️به گزارش دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومی، بهنام تقی‌پور بیان کرد: دبیرخانه دایمی کنفرانس روابط‌عمومی به عنوان نهادی حرفه‌ای و تخصصی پس از یک دوره وقفه به دلیل پاندمی کرونا، نهمین دوره کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی را بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد کرد.

▪️دبیر کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی ادامه داد: نهمین دوره این رویداد با همکاری وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی، به عنوان بزرگترین گردهم‌آیی جامعه روابط‌عمومی کشور و با توجه به کنترل پاندمی کرونا و با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در تاریخ ششم بهمن‌ماه سال‌جاری در محل بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) برگزار خواهد شد.

▫️تقی‌پور با اشاره به موضوع اصلی این رویداد که «سواد روابط‌عمومی و مدیریت شایعات سازمانی» است، گفت: دکتر شهناز هاشمی به عنوان رئیس و دکتر احمد یحیایی‌ایله‌ای، دکتر افسانه مظفری، دکتر منصور ساعی و دکتر مریم سلیمی اعضای کمیته علمی این کنفرانس را تشکیل می‌دهند.

🔲 لازم به ذکر است، مقالات در این کنفرانس به‌نحوی طراحی و ارائه خواهند شد که شرکت‌کنندگان به پاسخ‌های مناسبی برای پرسش‌‌های خود در قبال سوالاتی مانند «شایعه و انواع آن»، «انگیزه‌‌های شایعه‌سازان چیست؟»، «شایعات، چگونه برنامه‌های درون و برون سازمانی یک وزارتخانه، سازمان و شرکت را تحت تأثیر قرار می‌دهند؟»، «با توجه به توسعه‌ روزافزون فضای مجازی و رواج شایعات، چه کسانی ضروری است در سازمان از آمادگی لازم برای عکس‌العمل به موقع و صحیح برخوردار باشند؟»، «چرا باید روابط‌عمومی‌ها در برابر شایعات سازمانی، هوشیار باشند؟»، «وظایف روابط‌عمومی‌ها در مواجهه با شایعات چیست؟» و «نقش سواد روابط‌عمومی در بی‌اثر کردن شایعات چیست؟» دست پیدا کنند.

🔲 گفتنی است، اساتید، دانشجویان، فعالان و علاقمندان به حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه که تمایل دارند در این کنفرانس به ارائه مقاله بپردازند، می‌توانند تا ۲۵ دی‌ماه، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به نشانی ایمیل info@prconference.ir اقدام کنند.

🔲 علاقمندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این کنفرانس با شماره تلفن ۸۸۳۵۶۰۷۶ تماس حاصل نمایند.

🌐کانال کنفرانس روابط عمومی👇
⚜️ @prconference ™

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.