شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 4918
  پرینتخانه » اجتماعی, ویژه تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1401 - 13:25 | 108 بازدید | ارسال توسط :
پیام اسکیت سواران در شورای شهر:

مردم باید بدانند، بخواهند و بتوانند از خودشان مراقبت کنند

همزمان با چهارمین روز هفته سلامت، از خانواده شهدای سلامت؛ شهیده زهرا بی آزار شارمی، شهید علی فراهانی و شهید محمد علی خسروی و اعضای شورای شهر تقدیر شد.
مردم باید بدانند، بخواهند و بتوانند از خودشان مراقبت کنند

به گزارش چراغ امید به نقل از اداره کل سلامت، تیمی از نوجوانان در چهارمین روز از هفته سلامت به سمت ساختمان بهشت، اسکیت سواری کردند.

در پایان مسیر، این تیم با توقف مقابل ساختمان شورای شهر تهران و حضور در میان اعضای شورای شهر تهران این روز را با اهدای سبدهای گل به حضار گرامی داشتند.

در این مراسم حمید صاحب، مدیر کل سلامت شهرداری تهران با حضور در صحن علنی شورای شهر با اشاره به سیاست‌های مدیریت شهری در هفته سلامت گفت: «نحوه سیاستگذاری این دوره متفاوت از دوره‌های قبل خواهد بود و معتقدیم که سرمایه‌گذاری باید روی مردم انجام شود. در حقیقت با این رویکرد قصد داریم زمینه‌ای فراهم کنیم تا مردم بدانند، بخواهند و بتوانند از خودشان مراقبت کنند و باور داریم خدمت به مردم جز با مشارکت مردم نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.»

او افزود: توانمندسازی مردم در حوزه سلامت از طریق آموزش، مهم‌ترین برنامه و اقدام اداره کل سلامت شهرداری تهران است که با توسعه کمی و کیفی کانون‌های مردمی (اجتماع‌محور) در محله‌ها محقق می‌شود.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران در رابطه با اقدامات انجام گرفته در هفته سلامت گفت: «طی این هفته اقدامات بسیاری در ۲۲ منطقه و همه فضاهای شهری صورت گرفته است که شامل:

برپایی میز خدمت در ایستگاه‌های مترو، فرودگاه و میادین تره بار، افتتاح پارک مخصوص کودکان اوتیسم، برگزاری برنامه‌های مختلف در بوستان‌ها و مسابقات فوتسال، برگزاری پیاده‌روی، کاشت درخت، غربالگری و  مشاوره پزشکی، مشاوره مامایی، مشاوره روانشناسی، کودک و سلامتی و مشاوره و آموزش دندانپزشکی و همچنین آموزش‌های ایمنی و ترافیک، آموزش‌های پسماند و بازیافت به شهروندان و مسافران است.»

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.