شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1453
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : 10 مرداد 1400 - 11:57 | 108 بازدید | ارسال توسط :

نکاتی که از حسن روحانی نمی‌دانید!

🔹متولد ۹ دی ۱۳۲۷ (در شناسنامه ۲۱ آبان) منطقه بهایی‌نشین سرخه 🔹پنج خواهر و برادرند: حسن حسین، طوبی، فاطمه و طاهره
نکاتی که از حسن روحانی نمی‌دانید!

🔹چهار فرزند دارد:
۱. زهرا، با نام دوم طناز، ساکن اتریش و عروس محمدحسین بهشتی، وارد کننده بزرگ میوه و دومین شخص حقیقی دریافت کننده ارز دولتی
۲. منصوره، همسر کامبیز مهدی‌زاده.
۳. محمد، کشته شده در سال ۷۶ و در ۲۰ سالگی با اسلحه شخصی خود روحانی بدست فردی که نگران افشای اسرارش بود. جالب آنکه روحانی در کتاب خاطراتش هیچ اشاره‌ای به این فرزند خود نمی‌کند.
پس از کشتن محمد، روحانی چند روز متواری میشه میره ویلای هاشمی در سد لتیان و با هیچ کسی صحبت نمیکنه تا فقط وکلا حرف بزنند تناقضی درست نشه
۴. مجید، با نام فامیلی «عمرانی»!

🔹قبل از انقلاب توسط ساواک دستگیر، و برای آنچه «رهایی از فشار دستگاه» نام نهاده، راهی انگلستان می‌شود.
هرچند ادعای روحانی این است که این خروج از کشور به توصیه شهیدان بهشتی و مطهری بوده، اما هیچ مؤیدی بر گفته‌ی وی موجود نیست.
🔹 همین ساواک در مدت سربازی به روحانی مرخصی میداد و او در خاطراتش نوشته برای روضه خوانی مرخصی میگرفته!!!

🔹 پیش از انقلاب به ایران بازمی‌گردد و بلافاصله شرایط تحصیل وی در رشته حقوق دانشگاه تهران فراهم می‌گردد! یعنی از یک سو به بهانه خوف جانی از کشور خارج می‌شود، اما کمی بعد و بدون کمترین آمادگی و مطالعه برای کنکور، و بدون هیچ منعی، در بهترین رشته‌ی برترین دانشگاه کشور پذیرفته می‌گردد! وسط انقلاب فرهنگی!!

🔹«وکیل پایه یک از سال ۸۶» از سوابق ذکر شده برای او است، ولی هیچگاه نه در آزمون وکالت شرکت کرد و نه مراحل ارتقا پایه یک (از جمله کارآموزی) داشت.

🔹از مجلس اول تا پنجم نماینده بود و در تمام طول این مدت خود را دکترای حقوق از انگلستان معرفی کرد در حالیکه در سال‌های ۷۳ تا ۷۷ عالی‌ترین مقام امنیتی ایران بود، به نام تحصیل در مقاطع ارشد و دکترا، رفت و آمد بدون ویزا به انگلستان داشت! و این طن ایجاد شد که تبعه انگلیس است

🔹جالب آنکه با بررسی رساله ارشد و دکتری وی از طریق نرم‌افزار سرقت یاب، مشخص شد کپی‌کاریِ بدون ذکر منبع و سرقت بوده است.

🔹روحانی در حالی عضو خبرگان رهبری و مدعی اجتهاد است که هیچ‌گاه آزمون اجتهاد نداده و «تسلط» بر زبان عربی ندارد؛ همچنین درحالی ادعای داشتن دکترای حقوق از انگلستان را دارد که از بیان ساده‌ترین جملات انگلیسی نیز عاجز است و با این حال مدتی مدیرمسؤل فصلنامه علمی پژوهشی «Iranian Review of Foreign» بود!

🔹پیشنهاد به دار آویختن ضدانقلاب و شلاق زدن بدحجابها در نمازجمعه را در مجلس اول می‌دهد و آشوبگران ۱۸ تیر را در نمازجمعه پست‌تر از اوباش می‌خواند. عضو همیشگی نهاد راستگرای جامعه روحانیت مبارز، مخالف سرسخت اکران فیلم «مارمولک»، عامل اجباری شدن حجاب در کشور و معتقد به لزوم «بریدن دست معتقدان به حجاب اختیاری» و بردن به اردوگاه کار اجباریبوده اما در انتخابات ۹۲ با چهره‌ای جدید از جامعه و جوانان رأی می‌گیرد!

🔹یکماه قبل از حمله صدام، با وجود تحرکات مرزی عراق، در مجلس اول پیشنهاد انحلال تیپ ویژه ارتش را می‌دهد که با واکنش تند شهید چمران مواجه می‌شود.

🔹قراردادهای نطامی خرید تانک و هواپیما و موشک را اول انقلاب کنسل کرد و پولها بلوکه شد

🔹در اواسط جنگ همراه با هاشمی، مجمع موسوم به «عقلا» را تشکیل می‌دهند که با تمرکز بر بحث توقف جنگ، موجب کاهش انگیزه مسؤلان و رزمندگان شد که با عتاب امام، جلسات مذکور تعطیل می‌گردد.

🔹در رسوایی ایران کنترا با مک فارلن و تیم امریکایی اسرائیلی مداکره کرد و نام مستعار دکتر هادی روی خودش گذاست ولی لو رفت. هر موشک ضد هواپیمای فونیکس را به هزار برابر قیمت از امریکا خرید یعنی هر موشک به قیمت یک میگ. وقتی امام توسط سید احمد مطلع شد به روحانی دستور داد دیگر از امریکا سلاح نخرد

🔹سال ۶۰ رسما نام «روحانی» را جای «فریدون» ثبت می‌کند اما در مدرک اهدایی دکترا توسط انگلستان در سال ۷۷، نام «فریدون» اعلام و درج می‌گردد! پس مشخصا شناسنامه انگلیسی دارد.

🔹مطابق اعلام کمیته تحقیق و تفحص مجلس از دوتابعیتی‌ها، مشخص شد یک مقام عالی اجرایی دارای تابعیت اسکاتلندی (انگلیسی) است که بسیاری از سفرهای مخفی خارجی خود را با پاسپورت دوم انجام داده.

🔹حداقل دو مرتبه ارتباط مخفی روحانی با آمریکایی‌ها ثبت و مسجل شده: اولی به عنوان یکی از سه نماینده هاشمی در دیدار با نماینده مشاور امنیت ملی آمریکا (مک فارلین) که موضوع آن آینده رهبری در ایران بود؛ و دومی سفر روحانی به پاریس و دیدار با نمایندگان اسرائیلی که خود را آمریکایی معرفی کرده بودند و روحانی در آن دیدار خواهان فشار بیشتر بر امام برای پایان جنگ می‌شود.
موضوع اخیر توسط حسن عباس

ی افشا و با شکایت دولت مواجه می‌گردد که با تبرئه عباسی، صحت ادعای وی مسجل شد.
موضوعی که عینا با تبرئه حمید رسایی از شکایت دولت در خصوص اتهام تقلب تحصیلی روحانی، تکرار و اثبات می‌گردد.

🔹مجید جعفری‌تبار، جن‌گیر محکوم به اعدام، حامی روحانی و از نزدیکترین افراد به وی بوده و جالب آنکه حسین فریدون نیز از مرتبطین با عباس غفاری، دیگر جن‌گیر محکوم به اعدام، بوده و اخبار مراجعه مکرر این خانواده به جن‌گیرهای مختلف تاکنون چندین مرتبه افشا شده.
جالب آنکه رؤیت اجنه در نوجوانی و مسلوب‌الاختیار شدن در برابر آنان، در خاطرات وی صریحا ذکر گشته.

🔹درحالی خانه‌ای ۲۰۰ میلیاردی در ولنجک یکی از اموال او است که طبق خاطراتش، پیش از انقلاب مستأجر اتاقی محقر در قم بود!

✍https://chat.whatsapp.com/BBxQCKWp1Zg20ddY7JZowC

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.