شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 4352
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 23 فروردین 1401 - 13:08 | 85 بازدید | ارسال توسط :
رئیسی در دیدار ذاکرین اهل بیت(ع) :

کارهای فرهنگی و فعالیت‌های اقتصادی جزو اولویت‌های کشور است

رئیس‌جمهور با اشاره به کارهای فرهنگی و فعالیت‌های اقتصادی، اعلام کرد: هر دو حوزه جزو اولویت‌های کشور هستند و باید همزمان مورد توجه قرار بگیرند.
کارهای فرهنگی و فعالیت‌های اقتصادی جزو اولویت‌های کشور است

به گزارش چراغ روشن، آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی در دیدار ذاکرین اهل بیت(ع)  با بیان اینکه دولت مصمم است با افزایش درآمدها و کاهش هزینه‌ها کشور را به رشد اقتصادی مطلوب برساند، اظهار داشت: متاسفانه در هشت سال گذشته متوسط نرخ رشد اقتصادی بسیار پایین بود اما در این دولت برای سال جاری، رشد هشت درصدی را هدف‌گذاری کرده‌ایم و برای این کار سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی آغاز شده است.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه نگاه این دولت به بیرون مرزها نیست، افزود: برای اداره و پیشرفت کشور به داشته‌ها و ظرفیت‌های خودمان توجه داریم و معتقدیم با تکیه به درون و توانمندی‌های داخلی امکان اداره کشور، رونق اقتصاد ملی و رشد اقتصادی وجود دارد.

رئیس‌جمهور با اشاره کاهش رشد نرخ تورم در ماههای گذشته خاطرنشان کرد: امروز با اقدامات انجام شده، رشد نرخ تورم تاحدی مهار شده و امیدواریم با همدلی قوا و کمک مجلس بتوانیم در مسیر کنترل نرخ تورم و افزایش رونق اقتصادی گام برداریم.

رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات دولت برای افزایش درآمدزایی برای کشور گفت: در چند ماه گذشته به واسطه اقدامات انجام شده، حجم تبادلات تجاری و صادرات با کشورهای مختلف دنیا چندین برابر شده است و در حالی که در گذشته فروش نفت را به امضای قراردادهای مختلف منوط کرده بودند امروز به راحتی نفت را صادر می‌کنیم و با این کار مشخص شد که اگر اراده جدی برای انجام کار وجود داشته باشد، هیچ مانعی نمی‌تواند جلودار کشور باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.