شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 4738
  پرینتخانه » اجتماعی, ویژه تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1401 - 18:27 | 113 بازدید | ارسال توسط :

آمادگی مدیریت شهری منطقه ۲۰ برای مراسم عید سعید فطر 

شهردار منطقه ۲۰ از آمادگی مدیریت شهری این منطقه برای خدمات رسانی به نمازگزاران و برگزاری نماز عید سعید فطر در فضای باز ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد.
آمادگی مدیریت شهری منطقه ۲۰ برای مراسم عید سعید فطر 

🔺به گزارش چراغ امید به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی با بیان این مطلب گفت: به مناسبت عید سعید فطر، شهرداری منطقه ۲۰ با فضاسازی محیطی در میادین، معابر و بزرگراه ها، اکران پیام های تبریک در تلویزیون های شهری و موقعیت های تبلیغات محیطی و نصب آذین بندی با پارچه های ریسه ای و نوری، المانهای نوری، پرچم های رنگی به استقبال عید سعید فطر می رود.

🔺ناظم رضوی با اشاره به آماده سازی محلی به مساحت ۲۰هزار متر مربع برای اقامه نماز عید فطر در فضای باز ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برای رفاه حال نمازگزاران،گفت: تمامی امکانات خدماتی و رفاهی، شستشو و رفت و روب و پیرایش فضاهای سبز مسیرهای منتهی به محیط پیرامونی حرم انجام شده است.

🔺او به آماده باش مدیریت شهری منطقه ۲۰ در زمان برپایی مراسم نماز عید فطر اشاره کرد و ادامه داد: استقرار تیم های اجرایی معبربان برای رفع سد معبرهای احتمالی، استقرار مخازن و خودروهای ویژه پسماند خشک، حضور اکیپ های جمع آوری پسماند خشک و نیروهای خدمات رسانی در پیرامون برپایی مراسم نماز عید از دیگر اقدامات پیش بینی شده است.

🔺شهردار منطقه با اشاره به اجرای نورافشانی در شب عید فطر در مراکز پرتردد محلات اظهار داشت: برپایی کاروان سیار جشن رحمت، اجرای گروه سرود در میادین اصلی، نمایش فیلم در بوستان ها،کمک به برگزاری نماز عید در سطح نواحی، برپایی ۴ جشن بزرگ در محلات و پذیرایی از نمازگزاران عید فطر از جمله اقدامات این مناسبت بزرگ است.

 

#روابط_عمومی_شهرداری_منطقه٢٠

#تهران_کلان_شهر_الگوی_جهان_اسلام

#تهران_١۴٠١

#ری_١۴٠١

 

@Ghebleyetehran

https://www.instagram.com/shahrdari.20/

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.