شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1394
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, سیاسی تاریخ انتشار : 04 مرداد 1400 - 1:53 | 84 بازدید | ارسال توسط :

آیت الله رییسی وامدار هیچ جریان سیاسی نیست/ جریاناتی از بیرون و از داخل قصد ملتهب کردن اوضاع را دارند

نباید برای مردم این تصور را ایجاد کرد که این مشکلات کشور یک شبه حل می شود. مرتضی طلایی اظهار کرد: خوشبختانه آقای رییسی از لحظه ثبت نام در انتخابات به گونه ای عمل کردند که خود را وامدار هیچ جریان خاصی نبینند و این موقعیت خوبی ایجاد می کند تا آقای رییسی فارغ از توقعات و چانه زنی ها در تحقق رویکرد فرا جناحی خود بگردند و نیروهایی را که به درد کشور می خورند شناسایی و انتخاب کنند و به کار بگیرند.
آیت الله رییسی وامدار هیچ جریان سیاسی نیست/ جریاناتی از بیرون و از داخل قصد ملتهب کردن اوضاع را دارند

سردار مرتضی طلایی چهره سیاسی اصولگرا، در رابطه با چالش های پیش روی دولت سیزدهم در ابتدای کار، اظهار کرد: به نظر می‌رسد تا زمانی که آقای رئیسی کابینه خود را معرفی نکند بزرگترین چالش ما مساله کابینه دولت آینده خواهد بود. برای برون رفت از مشکلات امروز جامعه که خواسته و ناخواسته بر سر راه دولت ایجاد شده و عده ای ایجاد می کنند‌ مهمترین چالش کابینه ای است که انشاالله مسیر تحقق خواسته های مردم و تحقق وعده های رییس جمهور منتخب را عملیاتی کند‌.

وی افزود: در حال حاضر فرض را بر این می گیریم که این امر در چند روز آینده محقق و دولت مستقر شود. احساس من این است که جریاناتی از بیرون و از داخل قصد ملتهب کردن اوضاع را دارند. نمی توان به شکل عادی به اتفاقاتی که این روزها در گوشه و کنار کشور رخ می دهد نگاه کرد این فشاری است که بر دولت آینده وارد می کنند و دولت را در برابر حجم بالایی از مطالباتی قرار می دهند که دولت یازدهم و دوازدهم نتوانست به آنها عمل کند و موجب نارضایتی مردم شد، این مطالبات امروز به طرف دولت آیت الله رییسی سر ریز می شود.

سردار طلایی تصریح کرد: این یک مشکل و مساله است که باید با تدبیر با آن برخورد کرد و مشکل را حل و فصل کرد. آرام سازی فضای کشور و ایجاد روزنه های امید به فردایی بهتر و ارتباط گرفتن با مردم و پاسخگویی به مردم همه در کنارهم از مسائلی است که برای دولت وجود دارد در عرصه مدیریت کشور اقتصاد کشور مهمترین مساله، چالش و بحران است. اقتصاد کشور بدهی هایی با حجم غیر قابل تصوری برای دولت سیزدهم بوجود آورده است حجم نقدینگی بالا در کشور و نرخ بیکاری بالا و مشکلات دیگری که بر سر راه دولت قرار دارد و نباید این تصور را ایجاد کرد که این مشکلات یک شبه، حل می شود.

وی ادامه داد: حداقل ۸ سال در دولت یازدهم و دوازدهم تلاش شد تا این وضعیت بوجود آمد دولتهای پیر و ناکارآمد ۸ سال کم کاری کردند و به وضع موجود رسیدیم اما من نمی خواهم بگویم ۸ سال زمان می برد تا مشکل را حل کنیم، باید به دولت سیزدهم نیز زمان داد تا بتواند با برنامه ریزی هایی که دارد از مشکلات موجود عبور کند.

این چهره اصولگرا در پایان در رابطه با چینش کابینه گفت: خوشبختانه آیت الله رییسی از لحظه ثبت نام در انتخابات به گونه ای عمل کردند که خود را وامدار هیچ جریان خاصی نبینند و این موقعیت خوبی ایجاد می کند تا آقای رییسی فارغ از توقعات و چانه زنی ها در تحقق رویکرد فرا جناحی خود بگردند و نیروهایی را که به درد کشور می خورند شناسایی و انتخاب کنند و به کار بگیرند. این افراد می توانند از گروه‌های مختلفی باشند ما باید دولت مردانی ولایی و انقلابی و کارآمد و هماهنگ با رییس جمهور داشته باشیم. اگر چنین شرایطی وجود داشته باشد ما می توانیم کابینه ای فراجناحی داشته باشیم منظور ما این نیست که چند نفر از این حزب و چند نفر از آن حزب بیاورند بلکه منظور ما این است که نگاهی سیاسی به احزاب و افراد وجود نداشته باشد و انتخاب ها مبتنی بر تخصص و تعهد و انقلابی بودن و شاخص هایی این چنینی، باشد.

| منبع خبر : بهارستان آنلاین
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.