شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3935
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 24 اسفند 1400 - 12:54 | 88 بازدید | ارسال توسط :

اجرای پویش کوچه تکانی شهر- همدلی در شهر در منطقه ٢٠

🔻در راستای طرح استقبال از بهار و در آستانه سال نو، پویش کوچه تکانی شهر- همدلی در شهر در منطقه ٢٠ اجرا شد. 🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ٢٠، محمد ناظم رضوی شهردار منطقه گفت: پویش کوچه تکانی شهر به منظور جلب مشارکت شهروندان در نگهداشت و زیباسازی محلات و ایجاد روحیه نشاط و […]

اجرای پویش کوچه تکانی شهر- همدلی در شهر در منطقه ٢٠

🔻در راستای طرح استقبال از بهار و در آستانه سال نو، پویش کوچه تکانی شهر- همدلی در شهر در منطقه ٢٠ اجرا شد.
🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ٢٠، محمد ناظم رضوی شهردار منطقه گفت: پویش کوچه تکانی شهر به منظور جلب مشارکت شهروندان در نگهداشت و زیباسازی محلات و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در آستانه سال جدید، با محوریت محله حمزه آباد اجرا شد.
ناظم‌ رضوی با اشاره به بازدید محمدمهدی عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، شادی مالکی معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند و تعدادی از مسئولان سازمان پسماند شهرداری تهران از اجرای این طرح افزود: با حضور عوامل خدمات شهری و استفاده از تجهیرات، جمع آوری ضایعات،بهسازی فضای سبز، نظافت، شستشو و زیباسازی در خیابان های خرم دره و داسار محله حمزه آباد انجام شد.
او با بیان اینکه در آستانه سال نو و عید نوروز جشن نیمه شعبان نیز برگزار می شود گفت: با هدف آماده سازی محلات برای استقبال از نوروز، بهبود کیفیت نگهداشت شهر با اجرای بازپیرایی فضاهای سبز، زیباسازی، ساماندهی و پاکسازی و بهسازی منظر شهری برای ارتقاء نشاط و شادابی شهروندان انجام می شود.
ناظم رضوی افزود: شهرری به واسطه وجود آستان حضرت عبدالعظیم (ع) و امامزادگان مجاور میزبان خیل عظیم زائران است و تلاش تمامی همکاران ما در این منطقه آنست که در آستانه سال جدید شهر را برای شهروندان و استقبال زائران آماده کنیم.
عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در آستانه سال جدید هر ساله سنت حسنه خانه تکانی از سوی شهروندان انجام می شود و امسال از سوی شهرداری تهران و علی الخصوص معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند برنامه ای بر اساس این سنت دیرینه به نام کوچه تکانی در محلات اجرا می شود.
او افزود: امروز این طرح به صورت همزمان در مناطق ۲۲گانه شهر تهران با حضور بیش از ۲۰ هزار کارگر خدمات شهری انجام می شود و هدف از این طرح اینست که شهروندان همانگونه که خانه های خود را خانه تکانی می کنند، کوچه ها و محله های شهر را به عنوان خانه دوم خود بدانند و در طرح کوچه تکانی نیز مشارکت داشته باشند.
مدیرعامل سازمان پسماند با بیان اینکه طرح کوچه تکانی تا پایان عید نوروز در سطح شهر اجرا می شود، اظهار داشت: ۱۲هزار کارگر خدمات شهری به صورت شبانه روزی برای پاکسازی شهر فعالیت می کنند و در آستانه سال جدید طرح نظافت کوچه ها و معابر به صورت ویژه انجام می شود.
در این برنامه با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست، رئیس اداره خدمات شهری و شهردار ناحیه ۲ نظارت اجرای بهینه طرح انجام شد.
این گزارش حاکی است به منظور ارتقاء نشاط و شادابی شهروندان ضمن اجرای برنامه شاد گروه عروسکی، گلدان های گل و ساک‌های پارچه ای به خودروهای عبوری و شهروندان اهدا و در راستای خدمات رسانی به شهروندان با حضور تیم سلامت تست رایگان قند و فشار خون ویژه علاقمندان انجام شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.