شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1445
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, سیاسی, فرهنگی تاریخ انتشار : 08 مرداد 1400 - 22:32 | 114 بازدید | ارسال توسط :

اعتراض عباس جدیدی به طرح سیانت از فضای مجازی

فرق مدیر و نماینده پشت میز نشین با مدیر کف خیابان در عدم تشخیص شکم گرسنه اس با دستورالعمل و بخشنامه و طرح های آزمایشی و از این قبیل عملیات های ایذایی.
اعتراض عباس جدیدی به طرح سیانت از فضای مجازی

تنها خاصیت این نوع مدیریت، نوعی سرگرمی و پرت کردن حواس مردم به موضوعات معیشت بی کاری، مسکن، یکسان سازی مدارس و بسیاری از مسائلی که جامعه را درگیر خودش کرده است.
این در حالی است که، نسل جدید، کرایه دادن ویدئو را به خاطر ندارند که دل‌هاشان شور این قمپز در کردنها را نزند.
مگر قانون ماهواره که تصویب شد و این همه به آن افتخار کردید اجرایی شد .آنهایی که دم از ولایت مداری میزنند حداقل با استفساریه ایشان در خصوص اینکه ضرورت معیشت مردم است نه فضای مجازی و اینترنت یا پی گیری حل مشکل آب و فاضلاب استان خوزستان که چند سال پیش فرموده بودند که البته متوجه جناب شایسته تان هم نشد.
چرا خودتان را کاتولیک تر از پاپ فرض می‌کنید. حتی اسم طرح این قوانین را هم که می آورید، میلیون ها زجر کشیده که درآمد زندگی شان از روش‌های فضای مجازی است امیدشان از زندگی نا امید میشود.
برادران من؛ این راه و رسم کسب درآمدهای پایدار برای دولت نیست که به اسم صیانت یا ساماندهی یا هر اسمی که بر روی آن می گذارید، بازار سیاه درست کنید. مگر ما الان پیام رسان های داخلی مثل سروش، ای گپ و غیره نداریم.
به جای ساماندهی یا صیانت بیایید برای اعتقاد و باور مردم اعتماد سازی کنید که آمار یک درصد جامعه که با پیام رسان های داخلی کار می‌کنند را افزایش دهید. شاید برای بخشی از جامعه فضای مجازی و ولنگ و وازی به حساب بیاید اما در نگاه جهان شمول این خود سبک زندگی به شمار می آید که با پیشرفت هوش مصنوعی در دنیا شاید در فاصله نه چندان دور به این وقت کشی ها در خانه ملت (مجلس) در تصویب این قوانین که قابلیت اجرا ندارد خواهیم خندید.
#مجلس #خیانت #مردم
https://www.instagram.com/p/CR9LHFusmIn/?utm_medium=copy_link

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.