شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 6727
  پرینتخانه » استانها, ویژه تاریخ انتشار : 07 تیر 1401 - 20:44 | 90 بازدید | ارسال توسط :
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر کرج:

اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار توان علمی و اجرایی کاندیداها را مد نظر قرار دهند / ضرورت برگزاری مناظره میان کاندیداهای شهرداری

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر کرج گفت: چند آیتم برای انتخاب هر مدیری مهم است و در انتخاب مدیریت شهری توان علمی و اجرایی کاندیداها مد نظر قرار گرفته شود. 
اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار توان علمی و اجرایی کاندیداها را مد نظر قرار دهند / ضرورت برگزاری مناظره میان کاندیداهای شهرداری

به گزارش خبرنگار چراغ روشن؛ محمد اسدیان در نطق پیش از دستور شصتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و تسلیت شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اظهار داشت: جمعی از نخبگان اجرایی علمی و فرهنگی و اجتماعی شهر درخواست کردند با توجه به بلوغ فکری که در کلانشهر کرج اتفاق افتاده در مورد انتخاب شهردار دوستان با طمانینه و آرامش عمل کنند و شهرداری انتخاب کنند که برای ۳۶ ماه حوزه مدیریت شهری انجام وظیفه کند.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: درخواست بعدی این بود که فضای انتخاب شهردار به نحوی اداره شود تا وقتی به تعداد محدودی از افراد کاندیدا رسیدیم در یک فضای کاملا نخبگانی کاندیداها به مناظره گذاشته شوند تا توان صرفا علمی کاندیداها مد نظر قرار نگیرد بلکه توان تجربی و اجرایی مد نظر قرار گرفته شود .

اسدیان در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد : از سرپرست شهرداری درخواست می شود از امور حقوقی درخواست کنند به طور جدی به قرار داد اخذ بهای خدمات خودرویی میدان تره بار مرکزی و نحوه قرارداد تنظیف ورود کند .

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه از تاریخ ۱۴۰۱/۴/۱ قرار داد پیمانکار فسخ شده است اما پیمانکار علیرغم تخلفاتی که گزارش نشده همچنان اخذ بهای خدمات میدان میوه و تره بار را دریافت می کند .

نویسنده : مسیحا اقتداریان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.