شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3228
  پرینتخانه » آخرین اخبار, بین الملل تاریخ انتشار : 22 دی 1400 - 15:29 | 204 بازدید | ارسال توسط :

انجمن دوستی آفریقا-ایران در ساحل عاج به ثبت رسید

NGO یا سازمان مردم نهاد(سَمَن) از جمله فعالیت‌های اجتماعی است که در سراسر جهان به صورت داخلی و بین المللی فعالیت می‌کنند و هر کدام از آنها برای دستیابی به اهداف خاصی تشکیل شده و به صورت بسیار برنامه‌ریزی شده در مسیر رسیدن به اهداف غایی خود قرار دارند. بسیاری از همین انجمن ها با […]

انجمن دوستی آفریقا-ایران در ساحل عاج به ثبت رسید

NGO یا سازمان مردم نهاد(سَمَن) از جمله فعالیت‌های اجتماعی است که در سراسر جهان به صورت داخلی و بین المللی فعالیت می‌کنند و هر کدام از آنها برای دستیابی به اهداف خاصی تشکیل شده و به صورت بسیار برنامه‌ریزی شده در مسیر رسیدن به اهداف غایی خود قرار دارند. بسیاری از همین انجمن ها با انجام کارهای خاص و بزرگ در تاریخ فرهنگ و تمدن کشورها مانا می‌شوند که در این میان انجمن دوستی آفریقا-ایران هم یکی از آنها بشمار می‌رود.

سید محمدجواد دستغیب از فعالان پرکار فرهنگی و اجتماعی می‌باشد که این روزها به عنوان عضو هیئت مدیره انجمن دوستی آفریقا-ایران و همچنین نایب رئیس انجمن دوستی ایران و ساحل عاج در حال فعالیت است.

به تازگی با همت مهندس سید محمدجواد دستغیب، عضو هیئت مدیره انجمن دوستی آفریقا-ایران و نایب رئیس انجمن دوستی ایران و ساحل عاج و همچنین با عنوان تنها نماینده ایرانی، این انجمن دوستی در ساحل عاج به ثبت رسید.

ثبت این انجمن در پی پیش‌بینی تحقق اهداف بزرگی انجام گرفته است که بر اساس گزارش‌های رسیده؛ همکاری و تعامل در زمینه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی، علمی و… بین ایران و‌ قاره آفریقا از جمله اهداف بلندمدت آن می باشد.

گذشته از آنچه گفته شد، اجرای تورهای طبیعت گردی، آفریقا گردی و جهانگردی هم از جمله برنامه هایی است که مقرر گردیده با همکاری متقابل، همفکری و هم‌اندیشی نتایجی مطلوب و مفید به دست آید.

ساحل عاج انجمن دوستی آفریقا-ایران مهندس سید محمد جواد دستغیب ثبت انجمن دوستی آفریقا-ایران آفریقا گردی قاره آفریقا

سید محمد جواد دستغیب با ثبت انجمن دوستی آفریقا-ایران در ساحل عاج قصد دارد با معرفی فرهنگ و تمدن ایران به آفریقا، گذشته از همکاری های معمول فرهنگی، علمی، اقتصادی و… جاذبه های گردشگری کشورمان را هم معرفی کند. او در نظر دارد به این ترتیب گام مفید و موثری برای صنعت گردشگری بردارد تا ارزآوری اقتصادی از این جنبه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.