شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 4288
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 21 فروردین 1401 - 11:00 | 75 بازدید | ارسال توسط :
در قرن جدید صورت گرفت؛

اولین دیدار مردمی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با شهروندان منطقه ۲۰

اولین دیدار مردمی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با شهروندان منطقه 20 در سال جدید در راستای طرح «پیگیر کار مردم ری» اجرا شد.
اولین دیدار مردمی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با شهروندان منطقه ۲۰

به گزارش چراغ امید به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ جعفر شربیانی عضو شورای شهر و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در راستای اجرای طرح «پیگیر کار مردم ری» و دیدارهای مردمی با اهالی و ساکنان شهرری در روزهای شنبه، صبح امروز در دومین دیدار مردمی با حضور در حوزه شهرسازی و معماری منطقه ۲۰ به درخواست ها و مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف شهری رسیدگی کرد.

شربیانی افزود: امروز اکثر درخواست های مراجعین در حوزه شهرسازی و معماری بود و در چارچوب قوانین و ضوابط بررسی و دستور رسیدگی صادر و در حوزه های دیگر نیز مشکلات شهروندان بررسی شد و طبق قولی که به شهروندان داده شده است تا حصول نتیجه پیگیر رسیدگی به درخواستهای مراجعین هستیم.
او گفت: یکی از برنامه های من به عنوان نماینده شهروندان شهرری در شورای اسلامی شهر تهران پیگیری مسائل، مشکلات و درخواست های ساکنان این منطقه تاریخی شهر تهران است.

شربیانی با بیان اینکه در راستای دیدارهای مردمی، با پیگیری های انجام شده برخی از درخواست ها و مشکلات شهروندان رفع شده است، افزود: اعتقاد دارم شهرداری تهران می بایست هزینه سرریز شدن مشکلات تهران را در قالب ارائه خدمات مطلوب به ساکنان شهرری بپردازد.

عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: بنا به برنامه ریزی های انجام شده، مقرر شده تا هر دو هفته یک بار روزهای شنبه با استقرار در شهرداری منطقه ۲۰ به درخواست های شهروندان رسیدگی و با دسته بندی موضوعات در صدد رفع آن بر آییم.

در این دیدار مردمی که صبح امروز بدون نیاز به تعیین وقت قبلی برگزار شد، با حضور رئیس شورای اسلامی شهرستان ری و معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۲۰ به درخواست های ۶۰ نفر از شهروندان رسیدگی شد.
در همین راستا محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ضمن بازدید از روند برگزاری دیدار مردمی به درخواست های شهروندان رسیدگی کرد.

این گزارش حاکی است اولین دیدار مردمی عضو شورای شهر با شهروندان اسفند ماه سال گذشته انجام شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.