شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 9765
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 14 شهریور 1401 - 12:57 | 89 بازدید | ارسال توسط :

اولین شهرواره ملی تجاری سازی در مدیریت شهری برگزار می شود

اولین شهرواره ملی تجاری سازی ویژه محصولات فناورانه نیازهای مدیریت شهری و دومین رویداد استارت آپی نوآوری در مدیریت شهری در آبان ماه سال 1401 به همت مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری کرج برگزار می شود.
اولین شهرواره ملی تجاری سازی در مدیریت شهری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار صدای چراغ روشن؛ سیدعلی اکبر میروکیلی رییس مرکز علمی-کاربردی شهرداری کرج و رییس شورای سیاست گذاری رویدادها اظهار داشت:, همایش ملی تجاری سازی که در واقع دومین رویداد استارتاپی نوآوری در مدیریت شهری محسوب می شود که بر اساس نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین و در راستـای عمل به توصیـه مقـام معظـم رهبـری مبنی بر نیاز به استمرار در ارتباط صنعت و دانشگاه و نیاز به جذب نیـروهای جـوان جهـادی و آماده به کار برای کاهش نرخ بیکاری می باشد.
وی افزود: محورهای اصلی این شهرواره، شهر هوشمند، اقتصاد شهری و درآمد پایدار، حکمرانی خوب شهری، بهداشت ایمنی محیط زیست HSE، فناوری های نوین در مصالح ابنیه و راه و مدیریت پسماند می باشد.
میروکیلی موضوعات اصلی مورد نظر در راستای محور های ذکر شده را موارد زیر عنوان کرد و گفت:
• سیستم های حمل و نقل هوشمند (ITS)
• مدیریت هوشمند آب
• تاسیسات و تجهیزات شهری هوشمند
• فناوری های نوین گردشگری
• نرم افزار های کاربردی مدیریت شهری
• رویکردهای نوین در در تبلیغات شهری
• و . . . می باشند.
رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج در بخش دیگری خاطرنشان کرد : ایده پردازان و دانشجویان جوان مخترع خلاق و فارغ التحصیلان ماهر، طراحان و مهندسان و کلیه مجموعه ها و افرادی که در حوزه مهارت های فنی فعال می باشند، می توانند جهت شرکت در این رویداد از طریق آدرس وبسایت https://uast.karaj.ir/startup تا مورخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۱ اقدام به تکمیل اطلاعات مربوطه و بارگذاری فایل اولیه طرح و ایده و ارائه توضیحات مورد نیاز اقدام نمایند تا جهت تکمیل اطلاعات و ارایه نهایی با ایشان تماس حاصل گردد. زمان برگزاری این رویداد تاریخ ۲۱ الی ۲۵ آبان ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.
میروکیلی مخاطبین اصلی این همایش را شهرداری ها و سازمان های تابعه و واحد های صنعتی و دانش بنیان و دانشجویان و فارغ التحصیلان و کلیه علاقه مندان خلاق و ایده پرداز دانست و تصریح کرد: هدف از این رویداد, برداشتن گام هایی در راستای تحقق دغدغه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر تعامل هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه میباشدکه، به موجب آن، زمینه ارتباط تنگاتنگ نیروی کار ماهر و متخصص برای صنایع فراهم شده و از ایده های نیروهای مهارت محور، در رفع چالشهای احتمالی می توان استفاده کرد.
شایان ذکر است:جوایز ارزنده به طرح های منتخب طی مراسمی در محل تالار شهیدان نژاد فلاح کرج اعطا می شود. همچنین کارگاه های آموزشی و نمایشگاه جانبی جهت محصولات فناورانه نیازهای مدیریت شهری در این همایش در نظر گرفته شده و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در رویداد استارت آپی نوآوری در مدیریت شهری و شهرواره ملی تجاری سازی ویژه محصولات فناورانه نیازهای مدیریت شهری اعطا خواهدشد.

نویسنده : مسیحا اقتداریان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.