شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3558
  پرینتخانه » ویژه تاریخ انتشار : 23 بهمن 1400 - 13:40 | 65 بازدید | ارسال توسط :
انصاری، مدیرعامل منطقه ویژه لامرد:

تحول و رونق در تولید و ایجاد اشتغال پایدار با سرمایه گذاری‌های جدید

مدیرعامل منطقه ویژه لامرد با اشاره به سرمایه گذاری‌های جدید، اظهار امیدواری کرد: با احداث و ایجاد پتروشیمی‌ها در منطقه شاهد تحول و رونق در تولید و ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود. به گزارش پایگاه خبری مناطق آسیا(ARNA)، احسان انصاری افزود: از جمله سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، انعقاد قرارداد احداث […]

تحول و رونق در تولید و ایجاد اشتغال پایدار با سرمایه گذاری‌های جدید

مدیرعامل منطقه ویژه لامرد با اشاره به سرمایه گذاری‌های جدید، اظهار امیدواری کرد: با احداث و ایجاد پتروشیمی‌ها در منطقه شاهد تحول و رونق در تولید و ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود.
به گزارش پایگاه خبری مناطق آسیا(ARNA)، احسان انصاری افزود: از جمله سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، انعقاد قرارداد احداث دو مجتمع پتروپالایشگاهی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیون دلار با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و پیش بینی حضور دو پتروشیمی دیگر تا پایان سال است.
او با اشاره به ارزش تقریبی ۲۰ هزار میلیارد ریالی قراردادهای توسعه زیرساخت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، تصریح کرد: این میزان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیرساخت منطقه صورت گرفته که از جمله آن‌ها می توان به عملیات اجرایی احداث زیرساخت‌های سیویل، احداث خط انتقال برق ۱۳۲ کیلو ولت، احداث سوله انبار گمرک و سوله انبار منطقه و هم چنین نصب و راه اندازی باسکول دوم منطقه ویژه، اشاره کرد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در ادامه با اشاره به دو طرح مهم و ملی در منطقه اظهار داشت: خرید تضمینی آب از سرمایه گذار بخش خصوصی در قالب طرح انتقال آب از خلیج فارس به منطقه ویژه اقتصادی لامرد و بسترسازی آن برای توسعه در سطح استان و کشور همچنین عملیات احداث آزاد راه لامرد به پارسیان برای سهولت دسترسی به اسکله بندر پارسیان را می‌توان از دیگر اقدامات برجسته منطقه اقتصادی لامرد و سازمان ایمیدرو نام برد و خاطر نشان کرد که ارزش حدودی پروژه های مذکور بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد ریال تخمین زده می شود.
انصاری، در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی لامرد و سازمان ایمیدرو، به آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور لامرد به خنج اشاره کرد و افزود: با مشارکت ایمیدرو مراحل اولیه اجرای پروژه دو بانده کردن جاده روبروی منطقه ویژه به منظور کاهش خطرات و حوادث جاده ای آغاز شده است.

وی همچنین کمک و حمایت از روستاهای مجاور آسیب دیده از سیل را در راستای مسئولیت های اجتماعی این منطقه دانست و افزود: در پی بارندگی‌های سیل آسا در لامرد و خسارت به مردم، منطقه ویژه اقتصادی لامرد عزم خود را در جهت کمک به مردم روستاهای همجوار جزم کرد و به همین منظور آبرسانی از منطقه ویژه به روستای مجاور و احداث ساختمان مسکونی برای دو خانواده آسیب دیده از سیل با اقدام خیرخواهانه پیمانکاران منطقه ویژه اقتصادی لامرد در دستور کار قرار گرفت.
لازم به ذکر است؛ منطقه ویژه اقتصادی لامرد از مجموعه های تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در جنوب استان فارس و همجوار با دو استان هرمزگان و بوشهر (عسلویه) قرار دارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.