شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3232
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : 25 دی 1400 - 21:29 | 232 بازدید | ارسال توسط :
دستور دومین کنگره جامعه زنان انقلاب اسلامی؛

تغییر دبیرکل

دومین کنگره جامعه زنان انقلاب اسلامی بعد از سه سال برگزار می شود. این کنگره اولین کنگره ای است که بعداز درگذشت مرحومه اعظم طالقانی-اولین دبیرکل فقید جامعه زنان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. طاهره طالقانی بعد از درگذشت مرحومه اعظم طالقانی بطور غیر رسمی دبیرکلی این حزب را تاکنون برعهده داشته است. خبرهای رسیده […]

تغییر دبیرکل

دومین کنگره جامعه زنان انقلاب اسلامی بعد از سه سال برگزار می شود.
این کنگره اولین کنگره ای است که بعداز درگذشت مرحومه اعظم طالقانی-اولین دبیرکل فقید جامعه زنان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
طاهره طالقانی بعد از درگذشت مرحومه اعظم طالقانی بطور غیر رسمی دبیرکلی این حزب را تاکنون برعهده داشته است.
خبرهای رسیده به پایگاه خبری صدای چراغ روشن حاکی از این است، بعد از برگزاری کنگره، او رسما بعنوان دبیرکل کنگره جامعه زنان انقلاب اسلامی معرفی می شود.
این در حالی است که، جامعه زنان با دو چالش و مشکل بزرگ روبرو است. اول اینکه، بر اساس قانون وزارت کشور، این کنگره باید به حد نصاب ۳۰۰ نفر برای برگزاری کنگره برسد. در کنگره اول، مرحومه اعظم طالقانی با کاریزمایی که داشت، این موضوع را حل کرد اما طاهره طالقانی از حزبی غیر قانونی همانند نهضت آزادی مدد می گیرد که اعضای آن اکثرا از قوه قضاییه حکم محکومیت دارند. همچنین در نظر دارد از احزابی مانند اتحاد ملت و آذر منصوری که خود با حاکمیت دچار مشکلند و وزارت کشور دبیرکلی منصوری را نیز به رسمیت نمی شناسد، یاری بگیرد.
دومین مشکل جامعه زنان انقلاب اسلامی نداشتن تحصیلات تکمیلی، کاریزما، روابط عمومی و حسن خلق طاهره طالقانی بعنوان دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی است که اکثریت اعضای جامعه زنان شورای مرکزی را نگران کرده است.
شنیده های خبرنگار ما حاکی از این است که، جمعی از اعضای حزب مشغول رایزنی هستند تا طاهره طالقانی نتواند دبیرکل آینده این حزب شود و جامعه زنان انقلاب اسلامی که با فوت اعظم طالقانی، دو سال است دچار رخوت سستی و کم تحرکی شده است، جانی دوباره بگیرد.
گفتنی است؛ این کنگره قرار است در تاریخ ۳۰ دی ماه بصورت مجازی برگزار شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.