شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3544
  پرینتخانه » آخرین اخبار, ویژه تاریخ انتشار : 23 بهمن 1400 - 11:07 | 89 بازدید | ارسال توسط :

 تقدیر همراه اول از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر 

چهلمین جشنواره فیلم فجر که از ۱۲ بهمن‌ماه با حمایت رسمی همراه اول شروع شده بود، شامگاه ۲۲ بهمن‌ماه در قالب برگزاری مراسم اختتامیه‌ای با حضور هنرمندان، مدیران سینمایی، نمایندگان رسانه‌های خبری و همچنین حضور افتخاری برخی چهره‌های فرهنگی و سیاسی در مرکز همایش‌های برج میلاد، به‌کار خود پایان داد. در جریان حمایت از جشنواره […]

 تقدیر همراه اول از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر 

چهلمین جشنواره فیلم فجر که از ۱۲ بهمن‌ماه با حمایت رسمی همراه اول شروع شده بود، شامگاه ۲۲ بهمن‌ماه در قالب برگزاری مراسم اختتامیه‌ای با حضور هنرمندان، مدیران سینمایی، نمایندگان رسانه‌های خبری و همچنین حضور افتخاری برخی چهره‌های فرهنگی و سیاسی در مرکز همایش‌های برج میلاد، به‌کار خود پایان داد.

در جریان حمایت از جشنواره فیلم فجر، پخش زنده نشست‌های فرهنگی و فیلم‌های راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر در بستر شبکه‌های اینترنتی «روبیکا»، «ذره‌بین» و «آیگپ» به‌عنوان پلتفرم‌های دیجیتال اپراتور اول تلفن همراه کشور صورت گرفت.

همراه اول پیش از این و در سال ۱۳۹۷ نیز در راستای حمایت از فرهنگ و هنر به‌عنوان یکی از ابعاد حوزه حمایتگری ذیل مسؤولیت اجتماعی این اپراتور، حامی سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شده بود.

http://mci.ir/-T7FHPS
@mcinews

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.