شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 5208
  پرینتخانه » فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1401 - 21:14 | 208 بازدید | ارسال توسط :

حضور سه چهره نوستالژیک در شیش و بش محمد چرمشیر

نمایشنامه خوانی شیش و بش با کارگردانی سامان قلیچ خانی و به تهیه کنندگی سعید طالبی و با بازی صدرالدین حجازی ، عباس محبوب و شراره رخام روزهای جمعه سی ام و شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه به ترتیب راس ساعت ۱۶ و ۲۱ در تماشاخانه اهورا روی صحنه خواهد رفت.
حضور سه چهره نوستالژیک در شیش و بش محمد چرمشیر

سامان قلیچ خانی کارگردان این کار که در سال‌های گذشته نمایشنامه خوانی وقت ضیافت هارولد پینتر را با بازی حبیب دهقان نسب در سالن شهرزاد و نمایشنامه خوانی ریچارد نوشته حمیدرضا نعیمی را با بازی جلیل فرجاد در سالن محراب روی صحنه برده است در مورد این اجرا گفت :
این نمایش ، فضایی نوستالژیک و مفرح دارد و بیانگر فرهنگ عامه ی اواخر دوره قاجار است.
وی در ادامه افزود : در این نمایشنامه خوانی سعی کرده‌ایم با استفاده از موسیقی سنتی ، تیپ سازی های درست و استفاده بهینه از پتانسیل های چهره های حاضر در کار ، ریتمی مناسب و فضایی دلچسب برای مخاطبان ایجاد کنیم.
قلیچ خانی در مورد اسامی سایر بازیگران گفت در این کار سامان قلیچ خانی ، حمید نصرت پور ، سعید طالبی ، الهام کرباسیان ، صابر اوریر ، ساره پاینده ، میلاد افتخاری ، حسن فقهی ، سیده مریم طباطبایی ، عباس ایزدی یونسی ، امیرحسین فانی و مهتاب عسگری هم بازی می کنند.
وی خاطر نشان کرد در این کار صابر اوریر بعنوان دستیار اول کارگردان ، پرنیان کارگزار بعنوان دستیار دوم کارگردان، حمید نصرت پور در جایگاه مشاور کارگردان حصور دارند و رها بیات و شمیلا شهرابی هم به ترتیب مدیر و منشی صحنه هستند.
قلیچ خانی افزود : در این پروژه دکتر امیر رحمانی مشاور حقوقی هستند و امیرحسین فانی و علی جانی هم در گروه هماهنگی و تشریفات فعالیت میکنند.
کارگردان این کار در ادامه افزود : مسئولیت روابط عمومی کار هم بعهده ی امید شکرانه و مریم دهدار است و طراح پوستر این کار هم یوسف سلیمانی است.
هدایت گر توانگران این پروزه در ادامه خاطر نشان کرد عکاسان این کار مهدی اسکندری و سامان صمدی هستند و مدیر رسانه ای این پروژه علیرصا نیاکان است.
قلیچ خانی در پایان گفت : اعضای گروه موسیقی این کار هم همایون نسیم فر ، امیر رضا علمداری ، دیلمان قاسمی و هومان سلیمانی هستند.
شایان ذکر است بلیت‌فروشی این نمایش از طریق سایت تیوال صورت می گیرد.

نویسنده : علیرضا نیاکان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.