شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3258
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 27 دی 1400 - 17:46 | 110 بازدید | ارسال توسط :

داستان به مجموعه‌ی همشهری و تیم سابق بازگشت

باخبر شدیم مجله‌ی داستان و دیگر مجلات گروه هشمهری از جمله همشهری جوان و دانستنیها و…، در دوره‌ی جدید مدیریت این روزنامه، به خانه‌ی خود بازگشتند و قرارداد آنها با فرد بیرون همشهری تمدید نشد. یکی از اشتباهات اساسی مدیریت سابق همشهری در دوره‌ی مدیریت مرتضی حاجی واگذاری مجلات همشهری بود. این امر دو خسارت […]

داستان به مجموعه‌ی همشهری و تیم سابق بازگشت

باخبر شدیم مجله‌ی داستان و دیگر مجلات گروه هشمهری از جمله همشهری جوان و دانستنیها و…، در دوره‌ی جدید مدیریت این روزنامه، به خانه‌ی خود بازگشتند و قرارداد آنها با فرد بیرون همشهری تمدید نشد.

یکی از اشتباهات اساسی مدیریت سابق همشهری در دوره‌ی مدیریت مرتضی حاجی واگذاری مجلات همشهری بود. این امر دو خسارت بوجود آورد. اول تیم‌هایی که با عشق و علاقه این مجلات را منتشر می‌کردند، دلسرد و ناامید کرد و دوم کیفیت انتشار آنها رفته رفته تنزل پیدا کرد.

در دوره‌ی جدید همشهری در تلاش است گروه مجلات را در خانه ی خود دوباره احیا کند. شنیده ایم که با برخی از افرادی که سابق بر این آن مجلات را منتشر می کردند، صحبت هایی شده است.

مجله ادبی داستان از جمله نشریات خواندنی این مجموعه بود که پس از واگذاری آن به غیر، آرش صادق بیگی و محمد طلوعی که داستان را منتشر می‌کردند، دو مجله‌ی خواندنی سان و ناداستان را منتشر کردند. اکنون شنیده‌ایم آنها قرار است دوباره داستان را هم منتشر کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.