شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 695
  پرینتخانه » سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : 13 اسفند 1399 - 14:22 | 102 بازدید | ارسال توسط :

داغ دیگری که کرونا برقلب جامعه رسانا گذاشت

علی اکرمی خبرنگار و فعال رسانه ای در ۴۳ سالگی پس از طی یک دوره کوتاه بیماری کرونا صبح روز یکشنبه دهم اسفند ماه، در یکی از بیمارستانهای شهر تهران، به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. پس از درگذشت علی اکرمی جمعی از مسئولان کشوری،فرهنگی و اصحاب رسانه با ارسال پیام های جداگانه، درگذشت […]

داغ دیگری که کرونا برقلب جامعه رسانا گذاشت

علی اکرمی خبرنگار و فعال رسانه ای در ۴۳ سالگی پس از طی یک دوره کوتاه بیماری کرونا صبح روز یکشنبه دهم اسفند ماه، در یکی از بیمارستانهای شهر تهران، به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. پس از درگذشت علی اکرمی جمعی از مسئولان کشوری،فرهنگی و اصحاب رسانه با ارسال پیام های جداگانه، درگذشت وی را تسلیت گفتند. اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری در پیامی با ابراز تاسف و تاثر از درگذشت مرحوم علی اکرمی از جوانان پرتلاش و فعال رسانه ای اصلاح طلب، نوشت: این مصیبت غم انگیز را به دوستان و بستگان به ویژه به خانواده وی صمیمانه تسلیت می گویم. معاون اول رئیس جمهور در این پیام همچنین از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت کرد.

“مجله خبری چراغ روشن” در گذشت روزنامه نگار حرفه ای، دوستی فداکار و مهربان رابه همسر ، خانواده محترم آن مرحوم و جامعه رسانه ای و مطبوعاتی کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن دوست عزیز، علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را آرزو مندم.

علی شاملو محمودی

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.