شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 4144
  پرینتخانه » ویژه تاریخ انتشار : 14 فروردین 1401 - 11:23 | 119 بازدید | ارسال توسط :

روایت معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی از سفر به شیروان/در وعده دولت بر نهضت ساخت مسکن صادق الوعد و جدی هستیم

معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: هزینه سفر به عتبات خانواده کرمانج که تا به حال توفیق تشرف نداشتند از طریق یک موسسه خیریه که چندین سال است توفیق خدمت در آن را دارم تامین می شود و قطعا از منابع دولتی نیست. با عنایات حضرت سیدالشهداء (ع) تا کنون خانواده های بسیاری […]

روایت معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی از سفر به شیروان/در وعده دولت بر نهضت ساخت مسکن صادق الوعد و جدی هستیم

معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: هزینه سفر به عتبات خانواده کرمانج که تا به حال توفیق تشرف نداشتند از طریق یک موسسه خیریه که چندین سال است توفیق خدمت در آن را دارم تامین می شود و قطعا از منابع دولتی نیست. با عنایات حضرت سیدالشهداء (ع) تا کنون خانواده های بسیاری از این طریق به این سفر معنوی اعزام شده اند.

 

سید فرزاد نجات نیا در خصوص سو برداشت یکی از روحانیون شهر شیروان، گفت: استاندار خراسان شمالی بصورت شفاهی با رستم قاسمی بصورت تلفنی صحبت کردند و ضمن ارائه توضیحات از حواشی پیش آمده در طی سفر ابراز ناراحتی کردند.

 

او ادامه داد: الحمدلله به برکت ایام شعبان المعظم و در آغاز سال نو و با همت دولت سیزدهم پروژه دو هزار واحدی شیروان در دستور کار قرار گرفت. عزم دولت برای ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال جدی است که بحول و قوه الهی در این راه مصمم هستیم و اسیر حواشی نمی شویم.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.