شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3760
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 10 اسفند 1400 - 13:57 | 98 بازدید | ارسال توسط :
در سال۱۴۰۱ استمرار خواهد داشت؛

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: به منظور اجرای مفاد ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه، منابع مورد نیاز به منظور استمرار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با شاغلین در بودجه سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است. به گزارش پایگاه خبری چراغ روشن، موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: […]

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: به منظور اجرای مفاد ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه، منابع مورد نیاز به منظور استمرار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با شاغلین در بودجه سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری چراغ روشن، موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ استمرار می یابد.

سید نظام الدین موسوی با بیان این خبر افزود: به منظور اجرای مفاد ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه، منابع مورد نیاز به منظور استمرار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با شاغلین در بودجه سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده و با اختصاص بودجه مناسب، بخشی از مشکلات بازنشستگان عزیز حل می شود.

وی با تاکید بر اهتمام، همکاری و هماهنگی کامل بین قوای کشور در این خصوص، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تخصیص بودجه مصوب در قانون بودجه ۱۴۰۱، متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری به طور کامل اجرا شده و استمرار یابد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.