شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 945
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 08 خرداد 1400 - 20:18 | 236 بازدید | ارسال توسط :

نامه سرگشاده جمعی از مال‌باختگان شرکت خودروسازی کارمانیا

جمعی از مال‌باختگان شرکت خودروسازی کارمانیا در نامه ای به رياست قوه قضائیه، اعتراض خود را به دلیل عدم رسیدگی به پرونده خود را اعلام کردند.
نامه سرگشاده جمعی از مال‌باختگان شرکت خودروسازی کارمانیا

 

 

جناب آقای رئیسی

ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و احترام؛

بسیار خوشبختیم که به‌عنوان مسئول قضا اعلام کرده‌اید که برای مبارزه با فساد احساس مسئولیت کرده و وارد رقابت انتخاباتی شده‌اید. اکنون به اطلاع حضرتعالی می‌رسانیم که حدود سه سال از شکایت ما از شرکت خودروسازی کارمانیا می‌گذرد و با کمال شگفتی تا به‌حال تصمیمی از طرف قوه قضائیه در این مورد گرفته نشده است. اکنون ما امضاءکنندگان و مال‌باختگان تصمیم گرفتیم که در شرایط حساس کنونی به‌جای تجمعات خیابانی به نوشتن این نامه اکتفا کرده و به اطلاع برسانیم که شرکت خودروسازی کارمانیا (که در هنگام عقد‌ِ قرارداد، به آرم و لوگوی «کرمان‌موتور» و وابسته به آن معرفی می‌شد) با پیش‌فروش خودروهای BYD به حدود دوهزار نفر و در اکثر موارد با دریافت بیش از  ۵۰٪ از قیمت کل خودرو و تعهد به تحویل آن به فاصله چند ماه پس از عقدِ قرارداد، اکنون بعد از گذشت نزدیک به سه سال همچنان از تعهد خود سرباز می‌زند و شکایت‌های فردی و گروهی مال‌باختگان از این شرکت، احتمالاً به دلیل نفوذ بالای صاحبان این شرکت در مراکز گوناگون قدرت، بی‌نتیجه مانده است.

نکتهٔ مهم آن است که به‌نظر می‌رسد مسئولین این شرکت، که بعد از گذشت نزدیک به سه سال همچنان در حاشیه‌های کاملاً امن قرار دارند، و علی‌الظاهر حتی قوه قضائیه امکان مقابله با آنان را ندارد، احتمالاً وابسته به شبکه فساد در کشور هستند. اکنون توقع ما آن است که جنابعالی همان‌گونه که در سخنرانی‌هایِ انتخاباتی خود به درستی بر مبارزه با فساد تأکید کرده‌اید، با این شبکه فساد برخورد فرموده و حق هزاران خانواده مالباخته و به روز سیاه‌نشسته را از این مفسدان بازستانید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.