شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 9747
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 13 شهریور 1401 - 14:03 | 55 بازدید | ارسال توسط :
در راستاي ساماندهي و رنگ آميزي کوچه نشاطي انجام شد؛

نصب تابلو تصویر شهید و پلاک معبر شهید نشاطی در منطقه ۱۵

شهردار منطقه15 گفت: تابلوي تصوير شهيد و پلاک معبر شهيد نشاطي، در راستاي ساماندهي و رنگ آميزي کوچه نشاطي در محله شوش نصب شد.
نصب تابلو تصویر شهید و پلاک معبر شهید نشاطی در منطقه ۱۵

به گزارش صدای چراغ روشن به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ افزود: در طرح ساماندهی خیابان نشاطی تابلو تصویر شهید و تعویض پلاک معبر شهید نشاطی، در راستای ساماندهی و رنگ آمیزی این کوچه نصب شد.
صباغ با حضور در منزل شهید مسعود نشاطی و دلجویی از مادر شهید معظم افزود: دیدار با خانواده شهدا، ادای دین به مقام والای شهید و تقویت روحیه خدمتگزاری برای مسئولین است.
شهردار منطقه به طرح ساماندهی خیابان نشاطی با هدف ارتقای خدمات رسانی به محله کم برخوردار و رفع نقاط بی دفاع شهری اشاره کرد و گفت: ؛ عملیات اجرایی ساماندهی این معبر با توجه به اینکه منازل و ساختمان های محله به دلیل واقع شدن در بافت فرسوده دارای نما و منظر مناسبی نیست با هدف ایجاد شادابی و شور و نشاط و فراهم کردن فضای شاد محله ای توسط حوزه های مختلف منطقه، شهرداری ناحیه یک و مشارکت مردمی در حال اجراست.
به گفته او؛ با اقدامات و تمهیدات انجام شده آسیب های اجتماعی و پاتوق معتادان متجاهر در این محل جمع شد و بهبود منظر شهری و ایجاد محیطی شاد و امن، رضایت و امنیت اهالی را دربرداشت.
بنابراین گزارش، در این دیدار مادر شهید نشاطی نیز از اقدامات انجام شده در ساماندهی و ارتقای امنیت محل ابراز خرسندی کرد و از شهردار منطقه تشکر و قدردانی نمود.
برپایه این گزارش؛ اجرای عملیات شست و شوی جداره ها، تعیین تکلیف زمین متروکه و عملیات نخاله کشی و دیوارکشی، حذف زوائد فیزیکی معبر و جداره ها، عملیات زیرسازی، لکه گیری آسفالت، شست وشو و تعیین وضعیت استقرار مخازن زباله و نصب مخزن جدید، شست و شو و گندزدایی ، رنگ آمیزی پوششی کرکره مغازه ها، رنگ آمیزی دیوارها و جداره ها، اجرای عملیات دیوار رنگی با رنگهای مختلف الوان(رنگ آکرولیک) به متراژ تقریبی ۲۳۰۰ مترمربع و رنگ آمیری حدود ۸۵۰ مترمربع درب منازل و کرکره واحدهای تجاری از جمله موارد انجام شده در این محله است.
این گزارش می افزاید؛ مراسم نصب تصویر و پلاک شهید نشاطی با حضور شهردار، رئیس سرکلانتر ششم و رئیس بنیاد شهید منطقه، مشاور اجرایی شهردار، معاون خدمات شهری و محیط زیست، شهردار ناحیه یک و رئیس اداره ایثارگران منطقه برگزار شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.