شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 4349
  پرینتخانه » اجتماعی, ویژه تاریخ انتشار : 23 فروردین 1401 - 12:35 | 81 بازدید | ارسال توسط :
میراحمدی، رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی مدیریت بیماری کرونا:

نظارت بر رعایت مقررات بهداشتی در آموزش و پرورش دنبال شود

رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی مدیریت بیماری کرونا با بتاکید بر رعایت مقررات بهداشتی که لازمه مهار بیماری کروناست، اعلام کرد: نظارت بر رعایت مقررات بهداشتی در مجموعه هایی چون وزارت آموزش و پرورش باید به صورت جدی دنبال شود و نباید با اهمال کاری، زمینه شیوع دوباره بیماری در کشور فراهم شود.
نظارت بر رعایت مقررات بهداشتی در آموزش و پرورش دنبال شود

به گزارش چراغ روشن، سید مجید میراحمدی در نود و هشتمین نشست کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به برگزاری مراسم شب های قدر، اظهار کرد: ملاک مصوبات گذشته ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است و این مراسم باید در محیط های باز و دارای تهویه مناسب برگزار شود.

او به مصوبات گذشته ستاد برای برگزاری مراسم شب های قدر، عنوان کرد: این مراسم در مکان های مسقف و سربسته در شهرهای قرمز تا ظرفیت ۳۰ درصد، در شهرهای نارنجی، ۵۰ درصد و در شهرهای زرد تا ظرفیت ۷۰ درصداست.

میراحمدی با بیان اینکه رعایت مقررات بهداشتی لازمه مهار بیماری کروناست، ادامه داد: نظارت بر رعایت مقررات بهداشتی در مجموعه هایی چون وزارت آموزش و پرورش باید به صورت جدی دنبال شود و نباید با اهمال کاری، زمینه شیوع دوباره بیماری در کشور فراهم شود.

معاون امنیتی وزیر کشور با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر اینکه سامانه “ایران من” مبتنی بر دُز سوم عمل کند؛ گفت: از زمان تزریق دُز دوم واکسن کرونا برای متوسط جمعیت کشور بیش از چهار ماه گذشته است و توصیه های بهداشتی بر لزوم تزریق دُز سوم واکسن برای ارتقای ایمنی بدن برای مقابله با سویه های جدید بیماری کرونا تاکید دارد.

میراحمدی اضافه کرد: مسوولان وزارت بهداشت با بررسی جمیع شرایط، زمان مشخصی را برای تزریق دُز سوم واکسن برای گروه‌های سنی مختلف اعلام کنند و پس از آن، سامانه ایران من مبتنی بر تزریق دُز سوم خدمات ارائه دهد.

وی همچنین به تاکید رئیس جمهوری بر لزوم تبیین و روشنگری هر چه بیشتر نسبت به ضرورت تزریق دُز سوم واکسن کرونا، از رسانه ملی و دیگر رسانه ها خواست تا در این زمینه به طور مستمر اطلاع رسانی کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.