شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 4992
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1401 - 14:10 | 178 بازدید | ارسال توسط :

همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی در بوستان جوانمردان

صبح روز گذشته جمعه 23 اردیبهشت ماه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در بوستان جوانمردان تهران برگزار شد.
همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی در بوستان جوانمردان

به گزارش روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران ؛ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران،معاون وزیر بهداشت، محمدامین توکلی‌زاده؛معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران،حمیدصاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران، اجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، پیشکسوتان ورزشی و جمع کثیری از شهروندان مناطق ۲۲ گانه در بوستان جوانمردان برگزار شد.

حمید صاحب؛ مدیر کل سلامت شهرداری تهران در جریان این برنامه با اشاره به اقدامات هفته سلامت گفت: نحوه سیاستگذاری این دوره متفاوت از دوره‌های قبل خواهد بود و معتقدیم که سرمایه‌گذاری باید روی مردم انجام شود.

او افزود: ارتقا حداکثری از ظرفیت مشارکت مردم جز برنامه های این هفته است. همچنین شعار سلامت ما حال خوب ما برای هفته سلامت ۱۴۰۱ انتخاب شده است.

صاحب با اشاره به لزوم مشارکت مردمی در امر سلامت گفت: در حقیقت با این رویکرد قصد داریم زمینه‌ای فراهم کنیم تا مردم بدانند، بخواهند و بتوانند از خودشان مراقبت کنند و باور داریم خدمت به مردم جز با مشارکت مردم نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران در رابطه با اقدامات انجام گرفته در هفته سلامت گفت: «طی این هفته اقدامات بسیاری در ۲۲ منطقه و همه فضاهای شهری صورت گرفته است که شامل: برپایی میز خدمت در ایستگاه‌های مترو، فرودگاه و میادین تره بار، افتتاح پارک مخصوص کودکان اوتیسم، برگزاری برنامه‌های مختلف در بوستان‌ها و مسابقات فوتسال، برگزاری پیاده‌روی، کاشت درخت، غربالگری و مشاوره پزشکی، مشاوره مامایی، مشاوره روانشناسی، کودک و سلامتی و مشاوره و آموزش دندانپزشکی و همچنین آموزش‌های ایمنی و ترافیک، آموزش‌های پسماند و بازیافت به شهروندان و مسافران است.

گفتنی است این برنامه به همت ادارات سلامت مناطق ۲ و ۵ شهرداری تهرا


ن برگزار شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.