شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3644
  پرینتخانه » ویژه تاریخ انتشار : 28 بهمن 1400 - 13:35 | 126 بازدید | ارسال توسط :
یک تحلیلگر مسائل اقتصادی:

چین از محیط زیست کشورش برای صنایع استفاده می کند

مدرس دانشگاه در حوزه علوم بانکی و یک تحلیلگر مسائل اقتصادی با تاکید بر اینکه چین سعی دارد از محیط زیست کشورش برای صنایع استفاده کند، اعلام کرد: این کشور با واسطه جمعیت بالایی که دارد کالاهای بسیاری را تولید می کند. مهرداد حاجی زاده فلاح اظهار کرد: اقتصاد کشور چین در حال پیشرفت است […]

چین از محیط زیست کشورش برای صنایع استفاده می کند

مدرس دانشگاه در حوزه علوم بانکی و یک تحلیلگر مسائل اقتصادی با تاکید بر اینکه چین سعی دارد از محیط زیست کشورش برای صنایع استفاده کند، اعلام کرد: این کشور با واسطه جمعیت بالایی که دارد کالاهای بسیاری را تولید می کند.
مهرداد حاجی زاده فلاح اظهار کرد: اقتصاد کشور چین در حال پیشرفت است و بر اساس پیش بینی های انجام شده بین سالهای ۲۰۳۰ تا ۲۰۵۰ به رتبه نخست می رسد.
وی به رقم خوردن سوسیالیسم و ایجاد آزادی اقتصادی در این کشور اشاره کرد و ادامه داد: چین در این راستا، صنایع کاربردی کشورش را تقویت کرد و به همین دلیل صادرات نیز در این کشور افزایش یافت.
این تحلیلگر مسائل اقتصادی با بیان اینکه دولت چین به شهروندان خود اعلام کرد، هر صنایعی که در چین تولید شود صادراتش بر عهده دولت است، خاطر نشان کرد: بنابر همین اعلامیه، کوچکترین هزینه ای برگردن تولیدکنندگان چینی نیست. همین باعث رونق و توسعه اقتصادی در این کشور شده است.
مدرس دانشگاه در حوزه علوم بانکی با تاکید بر اینکه دخالت های کشورهایی همانند آمریکا، به طور قطع باعث توقف اقتصادی این کشور نمی شود، عنوان کرد: تحرک و تولید کالا توسط مردم این کشور، کاربر بودن تکنولوژی و پایین بودن هزینه ها شرایطی را در این کشور به وجود آورد که اقتدار اقتصادی قابل توجهی را در جهان ایجاد کند.
حاجی زاده فلاح اضافه کرد: جمعیت بالای این کشور، فعال بودن مردم و پیروی درست و به موقع از دستورالعمل ها، قراردادها و قوانین باعث سرعت بخشیدن به پیشرفت این کشور شده است.
این تحلیلگر مسائل اقتصادی به شیوع و گسترش ویروس کرونا اشاره کرد و ادامه داد: در چین اپیدمی سرایت ویروس کرونا به سرعت صورت گرفت و همین امر موجب شد تا بسیار سریع بین سال های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ واکسیناسیون سراسری انجام شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.