شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 4668
  پرینتخانه » اقتصادی, ویژه تاریخ انتشار : 09 اردیبهشت 1401 - 11:59 | 115 بازدید | ارسال توسط :
از سوی جامعه اسلامی کارگران؛

کارگران و کارفرمایان نمونه تقدیر شدند

طی مراسمی از سوی جامعه اسلامی کارگران کشور در هفته کار و کارگر، از کارگران شهید و کارگران و کارفرمای نمونه تقدیر شد.
کارگران و کارفرمایان نمونه تقدیر شدند

به گزارش چراغ روشن، در این همایش از کارگران نمونه همچون علی موسی زاده، عباس برونسی فرزندرشیدسرلشگرشهیدبرونسی، غلامرضا امینی، لیلا عباسی و کارفرمای نمونه مهندس عادل پیرمحمدی- مدیرعامل ساپکو و عضو هیات مدیره گروه خودروسازی ایران خودرو تقدیر شد.
در این مراسم پیرمحمدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در ۱۰ سال گذشته شعارهایی پیرامون تولید فرموده اند که اگر بخواهیم کشور از لحاظ اقتصادی و تولید داخل مستقل باشد باید بر تولید داخلی تاکید وتکیه کنیم تا زمینه های اصلی واساسی اشتغال وکار دربسترتوسعه ی کارگاه های تولیدی را راه اندازی کنیم.
او افزود: بر اساس گفته اقتصاددانان، کشوری رو به توسعه است که در عرصه اشتغال و بهره‌وری برنامه‌ریزی داشته باشد چرا که اشتغال عامل اصلی رشد اقتصادی است. در این دولت بعد از سال های متوالی جلسه شورای عالی اشتغال توسط رئیس‌جمهورمحترم جناب آقای دکتررئیسی تشکیل شده که متاسفانه قبلا تعطیل شده بود.
مدیرعامل ساپکو بیان کرد:مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند از خام‌فروشی باید جلوگیری شود. تولید محصول خیلی مهم است چرا که منجر به بهره‌وری می‌شود. این تولید توسط کارفرمایان و کارگران رقم می‌خورد. شعارمقام معظم رهبری بسیار مهم است و نقش اساسی در اقتصاد کشور ما خواهد داشت.

در ادامه مراسم، حسین رفیعیان- معاون مالی و پشتیبانی جامعه اسلامی کارگران کشور عنوان کرد: برنامه هدفمند برای کارگران داریم و بعد از آمارگیری شروع به برنامه‌ریزی و تدوین بسته‌های حمایتی هدفمند در خصوص مایحتاج کارگران به صورت ماهانه انجام خواهیم داد و در هر مرحله ، گزارش ها را به اطلاع اعضای جامعه خواهیم رساند.
او با بیان اینکه این امر مهم مسئولیت جامعه اسلامی کارگران را بیشتر می کند، تصریح کرد: به فرموده حضرت آقاکه استاد عبدالحسین برونسی یک بنا بود و از کارگری خود را به اوج قله معرفت وشهادت رساند.
رفیعیان با تاکید بر اینکه به معیشت کارگران وامنیت شغلی آنان توجه ویژه صورت بگیرد، ادامه داد: امروز ما با چالش تورم و بیکاری روبرو هستیم و باید همانند برونسی ها به میدان بیاییم تا به حول وقوه الهی مشکلات مرتفع شود.
او در پایان از دولت خواستار شد که باتوجه به همراهی وهماهنگی هرسه قوه وفرصت پیش آمده، باید مشکلات پیش روی کارگران درکوتاه ترین زمان ممکن، مرتفع شود.
گفتنی است؛ مراسم گرامیداشت بیش از ۱۶ هزار شهید کارگر با تقدیر از تعدادی کارگران شهید و نمونه و کارفرمای نمونه از سوی جامعه اسلامی کارگران کشور و با حضور مقامات کشور، دکتر حسینی- معاون پارلمانی رئیس جمهور وهیات همراه، سردار دقیقی، حسینی جانشین معاون هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دکتر کامیار- دادستان دیوان محاسبات کشور و کارگران در تالار وحدت تهران برگزار شد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.