شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2593
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 20 آبان 1400 - 15:47 | 111 بازدید | ارسال توسط :

ی کاش حرمت پیامبر(ص) و علی(ع) را نگاه دارید!

🔹به یاد دارم که پیش از انقلاب، روحانیون چه نمونه‌هایی از دوران حکومت پیامبر(ص) و علی(ع) و حتی خلفای اول و دوم می‌آوردند، که چگونه به دلیل حاکمیت آموزه‌های اسلام، آزادی بیان و عدالت حکم‌فرما بوده. 🔹حال چندی است در کمال حیرت، تئوریسین‌های عمدتاً روحانی مدافع قدرت و حامی وضع موجود، با بی‌پروایی برای توجیه […]

ی کاش حرمت پیامبر(ص) و علی(ع) را نگاه دارید!

🔹به یاد دارم که پیش از انقلاب، روحانیون چه نمونه‌هایی از دوران حکومت پیامبر(ص) و علی(ع) و حتی خلفای اول و دوم می‌آوردند، که چگونه به دلیل حاکمیت آموزه‌های اسلام، آزادی بیان و عدالت حکم‌فرما بوده.

🔹حال چندی است در کمال حیرت، تئوریسین‌های عمدتاً روحانی مدافع قدرت و حامی وضع موجود، با بی‌پروایی برای توجیه شرایط اسفبار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی کشور، به حریم پیامبر(ص) و امام علی(ع) ورود کرده و با آوردن روایات و احادیث (که هر وقت اراده کنند بر اساس امیالشان از این نمونه‌ها در آستین دارند) در پی اثبات این مدعا هستند که در حکومت پیامبر(ص) و امام علی(ع) نیز ناهنجاری‌ها و خلاف شرع‌ها و بی اخلاقی و ظلم وجود داشته و به این ترتیب نشان می‌دهند که حاضر به قربانی کردن هر مفهوم و اصالت و اعتقادی در پای حفظ قدرت هستند. دریغا و وا اسفا!

🔹آن سخنان امید آفرین در دوران پیش از انقلاب، آتش به جان نسل ما می‌زد و در آرزوی حاکمیت اسلام، از جوانی و لذت‌های آن گذشتیم. افسوس که امروز پس از گذشت ۴۳ از انقلاب، سوگمندانه باید شاهد ناکامی در تحقق آن ادعاها و شنیدن وارونه آن سخنان باشیم. و آقایان برای توجیه و تأیید شرایط موجود از هزینه کرد ایمان و اعتقاد جامعه پروا نداشته و حرف‌هایی از ایشان بشنویم که اعتقاد جامعه، خصوصاً نسل جوان را از اساس دین متزلزل کند.

https://instagram.com/mohammad.javad.mozaffar

نویسنده : محمدجواد مظفر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.