شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2317
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اقتصادی تاریخ انتشار : 30 مهر 1400 - 3:07 | 75 بازدید | ارسال توسط :

پویش قهرمان من راه اندازی شد

پویش قهرمان من با این رویکرد که یک فرد می‌تواند قهرمان یا قهرمانان زندگی خود را در این پویش معرفی کند راه ندازی شده است و پویش در راستای رسیدن فرد به هدف خود، وی را حمایت می‌کند. در این پویش شکوهی نیا دبیر اجرایی «پویش قهرمان من» اظهار کرد: هدف از تاسیس این پویش، […]

پویش قهرمان من راه اندازی شد

پویش قهرمان من با این رویکرد که یک فرد می‌تواند قهرمان یا قهرمانان زندگی خود را در این پویش معرفی کند راه ندازی شده است و پویش در راستای رسیدن فرد به هدف خود، وی را حمایت می‌کند.
در این پویش شکوهی نیا دبیر اجرایی «پویش قهرمان من» اظهار کرد: هدف از تاسیس این پویش، این است که چند شرکت استارتاپی اهداف نوجوانان و جوانان را در جنبه‌های مختلف بررسی می‌کند و به آن‌ها در خصوص اهدافی که دارند مشاوره می‌دهند.
او افزود: از امروز سامانه قهرمان من راه اندازی شده است و افراد در هر سنی که هستند می‌تواند اهداف خود را با ما در جریان بگذارند تا آن‌ها را در کنار تلاش‌های خودشان، به اهداف نزدیک‌تر کنیم.
شکوهی نیا با اشاره به احتمال موفقیت «پویش قهرمان من» بیان کرد: این پویش پنج مولفه اصلی برای رسیدن به هدف خود دارد که از ۳ ماه گذشته که به فکر راه اندازی پویش افتاده ایم، نهایت تلاش خود را کرده ایم.
دبیر اجرایی «پویش قهرمان من» ادامه داد: در راه اندازی و تمام فعالیت‌های قهرمان من تلاش شده تا از بهترین کارآفرینان و متخصصان استفاده شود.
شکوهی نیا ابراز کرد: پیش از اینکه پویش راه اندازی شود ۲۵۰ فرد در پویش ثبت نام کرده بودند که به محض راه اندازی به پویش خواهند پیوست.
همچنین در مراسم رونمایی از پویش قهرمان من نیری مسئول تولید محتوای «پویش قهرمان من» اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات حال حاضر کشور این است که به جوانان برای رسیدن به اهداف خود میدان داده نمی‌شود و قهرمان من تاسیس شده تا این فاصله بین هدف و موفقیت را از بین ببرد.
او افزود: نرسیدن به هدف هم می‌تواند به دلیل مشکلات مالی و هم مشکلات کمبود امکانات باشد که پویش قهرمان من در هر دو زمینه افراد را برای رسیدن به هدف خود حمایت می‌کند.
مسئول تولید محتوای «پویش قهرمان من» بیان کرد: فارغ از اینکه این پویش شکست می‌خورد یا موفق می‌شود، خوشحال هستیم که برای اولین بار در کشور پویشی را برای رساندن نوجوانان و کودکان به اهداف خود تاسیس کرده ایم.
نیری ادامه داد: رویکرد قهرمان من اجتماعی است یعنی در تلاش هستیم تا نیاز جامعه به جوانان متخصص و موفق را تامین کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.