شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2539
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 19 آبان 1400 - 10:05 | 75 بازدید | ارسال توسط :
عضو هیات مدیره صنف مشاوران املاک:

چین در ساختمان سازی، صنعتی اقدام می کند

عضو هیات مدیره صنف مشاوران املاک با تاکید بر اینکه در کشور چین حوزه ساختمان به طور کامل به صورت صنعتی انجام می شود، اعلام کرد: در کشور چین یک برج سی طبقه طی ۲۰ الی ۳۰ روز ساخته می شود و این امر در زمان شیوع کرونا با ساخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی هم […]

چین در ساختمان سازی، صنعتی اقدام می کند

عضو هیات مدیره صنف مشاوران املاک با تاکید بر اینکه در کشور چین حوزه ساختمان به طور کامل به صورت صنعتی انجام می شود، اعلام کرد: در کشور چین یک برج سی طبقه طی ۲۰ الی ۳۰ روز ساخته می شود و این امر در زمان شیوع کرونا با ساخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی هم صورت گرفت.
عبدالله اوتادی با تاکید بر اینکه صنعت ساختمان در چین با درصد بالایی به صورت مجازی توسط ارگانها انجام می شود، اظهار کرد: شرکت های چینی هر روز رکوردهای جدیدی در حوزه ساختمان، سرعت ساخت و ساز و تحویل، ابعاد ساختمان، نوآوری و خلاقیت، تاثیر گذاری، تجاری سازی و فرهنگ سازی و … را به ثبت می رسانند.
او با تاکید بر اینکه چین طی سالها تلاش مداوم در فن آوری های مختلف صنعت ساخت و ساز به سطوح برجسته جهانی رسیده است، عنوان کرد: آنها به دنبال به دست آوردن اعتبار بین المللی در این صنعت هستند.
عضو هیات مدیره صنف مشاوران املاک با اشاره به اینکه مردم چین از اپلیکشن های مختص به خودشان استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: در داخل این کشور اپلیکیشن های مختلفی وجود دارد و درصد بالایی از مردم فعالیت های خرید و فروش ملکی را نیز به این صورت انجام می دهند.
اوتادی با اشاره به اینکه چین جزو برترین های دنیا است، ادامه داد: مردم این کشور از خدماتی که حکومتشان ارائه می کند، استفاده می کنند. بازار مسکنشان هم در اختیار دولت است و مردم نیز از همان اپلیکیشن ها بهره میبرند.
او با اشاره به شیوع و همه گیری کرونا، بیان کرد: این ویروس منجر به کاهش وضعیت اقتصادی بسیاری از کشورها شد اما برخی کشورها هم توانستند با استفاده از این بحران، چالش اقتصاد خود را حل کرده و در این حوزه به دست آوردهای بالایی برسند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.