شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 10166
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 22 شهریور 1401 - 18:35 | 122 بازدید | ارسال توسط :

اجناس با کیفیت بالا و قیمت پایین در نمایشگاه پاییزه البرز

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: این نمایشگاه طبق مصوبه استانداری و بنا به نیاز خانواده ها به ویژه دانش آموزان به اقلام مختلف به خصوص لوازم التحریر برپا شده است.
اجناس با کیفیت بالا و قیمت پایین در نمایشگاه  پاییزه البرز

به گزارش خبرنگار صدای چراغ روشن؛ سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از افتتاح نمایشگاه پاییزه در کانون شهید سبحانی سپاه کرج خبر داد و گفت: این نمایشگاه طبق مصوبه استانداری و بنا به نیاز خانواده ها به ویژه دانش آموزان به اقلام مختلف به خصوص لوازم التحریر برپا شده است.
وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در برگزاری این نمایشگاه پیشتاز شد، مطرح کرد: دستگاه های مختلف از جمله اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت اقتصادی استانداری البرز برای برپایی این نمایشگاه که به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت، پای کار آمدند. سعی شده که اجناس با کیفیت بالا و قیمت پایین در این نمایشگاه عرضه شود.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: اقلام قابل عرضه در نمایشگاه پاییزه به خصوص اجناس تنظیم بازاری از طریق تولیدکنندگان در اختیار مردم قرار می گیرد. امید آن می رود که این نمایشگاه آغاز برای برگزاری نمایشگاه های بزرگتر باشد تا بتوانیم دست به دست هم دهیم و در راستای خدمت رسانی بهتر و کاهش مشکلات مردم گام های موثری را برداریم.
سردار حیدرنیا بسیج را یک نهاد خدمتگزار پیشتاز در همه عرصه ها دانست و با بیان اینکه استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: سپاه و بسیج این آمادگی را دارد که در مناسبت های مختلف به ویژه ایام سال جدید، با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود و همکاری سایر مسئولین استان به ویژه مسئولین اقتصادی، این گونه نمایشگاه ها را برگزار کند.

نویسنده : مسیحا اقتداریان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.