شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2735
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 10 آذر 1400 - 22:47 | 129 بازدید | ارسال توسط :

تذکر حسین حق‌وردی به وزیر بهداشت

حسین حق وردی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۰ آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: شما در جغرافیای کشور حتما نام شهرستان ملارد را دیده و شنیده اید، این شهرستان با ۴۰۰ هزار نفر جمعیت هنوز فاقد یک تخت بیمارستان است. نماینده مردم شهریار و قدس و […]

تذکر حسین حق‌وردی به وزیر بهداشت

حسین حق وردی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۰ آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: شما در جغرافیای کشور حتما نام شهرستان ملارد را دیده و شنیده اید، این شهرستان با ۴۰۰ هزار نفر جمعیت هنوز فاقد یک تخت بیمارستان است.
نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیمارستان شهدای سلامت این شهرستان ساخته شده است اما از اواخر سال گذشته به دلیل عدم انجام تعهدات ارزی امکان بهره برداری از آن فراهم نشده و این موضوع زیان سلامت مردم است.
وی تاکید کرد: این موضوع را در جلسات مختلف و حتی در دیدار با رئیس جمهور پیگیری و اعلام کرده ایم اما دریغ از یک اقدام اساسی و موثر، امروز مردم این شهرستان منتظر اقدام عاجلی برای راه اندازی بیمارستان شهدای سلامت هستند.
حق وردی اظهار کرد: بیمارستان خمینی شهر شهریار نیز باید تجهیز شود زیرا این پروژه طولانی ترین پروژه دوران انقلاب اسلامی است که هنوز بعد از ۳۵ سال تکمیل نشده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.