شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2126
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : 07 مهر 1400 - 16:50 | 122 بازدید | ارسال توسط :
دبیرکل حزب ایران‌زمین:

دشمن با مقاومت رزمندگان آرزوی تصرف کشورمان را به گور برد

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: دفاع مقدس تحت رهبری هوشمندانه و شجاعانه امام (ره) و ایستادگی و از خودگذشتگی مردم، آرزوی دشمن برای تصرف حتی یک وجب از خاک سرزمین ما را به گور برد.
دشمن با مقاومت رزمندگان آرزوی تصرف کشورمان را به گور برد

ابوالقاسم رئوفیان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: عظمت، قداست و بی‌بدیل بودن ۸سال دفاع مقدس را از اینجا باید فهمید که در ۲۰۸ سال قبل فقط طی دو عهدنامه گلستان و ترکمانچای در مجموع ۲۵۰ هزار کیلومتر مربع از خاک کشورمان را به دلیل بی‌لیاقتی شاهان قاجار از دست دادیم و به روسیه تزاری ملحق شد؛ معاهده پاریس، قرارداد ننگین گلداسمیت و… به دلیل بی لیاقتی حکمرانان در هر دوره بخشی از سرزمین ایران را از دست می‌دادیم.
این فعال اصولگرا افزود: دفاع مقدس تحت رهبری هوشمندانه و شجاعانه امام (ره) و ایستادگی و از خودگذشتگی مردم، آرزوی دشمن برای تصرف حتی یک وجب از خاک سرزمین ما را به گور برد البته این همه از لطف و عنایت خدا بود. بنابراین دفاع مقدس از قداست بسیار بالایی برخوردار است که هیچگاه عظمت آن حتی از نظر دشمنان به دور نخواهد ماند.
رئوفیان، الگوگیری رزمندگان از حضرت اباعبدالحسین (ع) و اطاعت از امام (ره) را رمز پیروزی مقابل صدام و حامیانش عنوان و خاطرنشان کرد: جا دارد یاد و خاطره بیش از ۱۸۰ هزار رزمنده شهید و شهدای بمباران و موشک باران شهرها و روستاها به ویژه ۳۶ هزار شهید دانش‌ آموز و شهید علی لندی که در جریان نجات همسایگانش در آتش سوزی اخیر جان شیرینش را فدا کرد و ماندگار شد و حدود ۵ هزار معلم شهید را در آستانه بازگشایی مدارس گرامی بداریم و به ارواح طیبه آنان خاضعانه درود فرستیم.
وی در ادامه از مسوولان تدوین کتب درسی آموزش و پروش خواست درسی را که شهید علی لندی دانش آموز شجاع و فداکار به همه ما به ویژه جامعه دانش آموزی کشور آموخت در کتابهای درسی بیاورند تا نسل‌های آینده به داشتن چنین الگویی افتخار کنند.
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین، جانبازان دفاع مقدس را شهدای زنده توصیف کرد و گفت: باید مسوولان قدر رزمندگان و ایثارگران را بدانند. آنها بدون چشمداشت صرفا برای هدف و آرمان مقدس یعنی حفظ کیان کشور و ارزش‌های اسلامی ایثار کردند و به ما درس مقاومت و جانفشانی دادند.
رئوفیان دشمن را مانع پیشرفت کشور توصیف کرد و افزود: دشمن نمی‌خواهد ایران روی پای خود بایستد و امروز به شیوه‌های مختلف با جنگ نرم و تحریم اقتصادی علیه ما اقدام می‌کند. ما هم باید همواره علاوه بر خنثی‌سازی توطئه‌های آنان بر آمادگی هرچه بیشتر خودمان برای توسعه و پیشرفت کشور بیفزاییم.
نایب رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با اشاره به وجود تحریم‌های ظالمانه و فشارهای حداکثری از سوی غرب و کشورهای اروپایی افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس با وجودتحریم‌های تسلیحاتی توانستیم جنگ را به داخل خاک دشمن بکشانیم و در محافل بین المللی صدام را آغازگر جنگ معرفی کنیم. بنابراین می‌توانیم با وجود تحریم‌های ظالمانه اقتصادی بعد از جنگ هم راههای جدیدی برای پیشرفت پیدا کنیم که البته همه اینها درسایه اعتماد سازی و همدلی حکومت و مردم است.
رئوفیان افزود: بخش زیادی از بازنشستگان که امروز در وضعیت سخت معیشتی به سر می‌برند همان رزمندگان و جانبازان و ایثارگرانی هستند که در ۸سال دفاع مقدس سنگر را خالی نکردند. زمان آن رسیده است که طرح متناسب سازی حقوق آنان به مرحله اجرا درآید.
موسس و عضو جامعه اسلامی فرهنگیان کشور، اقدام کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مبنی بر حذف تبصره ناعادلانه ماده۷ لایحه رتبه‌بندی معلمان که طبق آن معلمانی که قبل از تصویب این قانون بازنشسته شده اند را مشمول این ماده نمی‌دانست ستود و ضمن تشکر از آنان اطمینان داد که توجه به جامعه معلمان کشور که به فرموده رهبر معظم انقلاب خزانه دار ما هستند می‌تواند در ایفای نقش هرچه بهتر و شایسته‌تر آنان در تعلیم و تربیت و تحویل انسانهای ارزشمند به جامعه بسیار موثر باشد.
موسس و عضو جامعه اسلامی فرهنگیان کشور از رییس‌جمهوری خواست شخصی را به مجلس معرفی کند که جامعه فرهنگیان کشور با شنیدن نام، مطالعه کارنامه و برنامه‌اش به وجد آمده و از داشتن چنین وزیری بر خود ببالند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.