شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 6488
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 02 تیر 1401 - 12:23 | 111 بازدید | ارسال توسط :

دیدار نماینده نیشابور با رییس دانشگاه فرهنگیان

🔹 در این دیدار مشکلات دانشگاه فرهنگیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دیدار نماینده نیشابور با رییس دانشگاه فرهنگیان

🔹در خصوص مشکل دختران دانشگاه فرهنگیان در نیشابور که درخواست و مطالبه مردم شهرستان نیشابور در این دیدار بحث و گفتگو شد.
🔹در این جلسه قرار شد در هفته آینده جلسه هیات امنای این دانشگاه که خانم دکتر چنارانی عضو هیات امنای دانشگاه فرهنگیان است برگزار شود.
🔹قرار شد در جلسه هیات امنای دانشگاه که در هفته آینده برگزار خواهد شد خواسته مطرح شود و برای سه شهرستان نیشابور ، سبزوار و تربت کد رشته انتخابی برای دانشجویان دختر تعریف شود و برای سال آینده قرار شد دکتر چنارانی از طریق وزارتخانه پیگیری کنند و این مهم اتفاق بیفتد.
🔹 لازم به ذکر است در سال ۹۸ با پیگیری های خانم دکتر چنارانی این مجوز جهت جذب دانشجویان دختر گرفته شده بود که قرار شد این سهمیه برای نیشابور مجددا گرفته شود
🔹 با توجه به اینکه درگذشته تربیت معلم در نیشابور دارای کد اختصاصی بوده و کد داشته است و این کد ها از بین رفته که قرار شد با پیگیری دکتر چنارانی و دکتر دیمه کار دوباره برای شهرستان نیشابور در آینده این کد رشته انتخابی برای دختران دوباره گرفته شود و برای جذب دختران در نیشابور مشکلی نباشد.
🔹 در ادامه این جلسه قرار شد ریاست دانشگاه فرهنگیان با حضور در نیشابور بازدیدی از مجتمع ها و مکان های که مورد نیاز است برای خوابگاه ها و آموزش داشته باشند تا در آینده نزدیک بتوانیم مشکلات این منطقه و دانشگاه فرهنگیان را هر چه زودتر حل کنیم.
🔹 یکی از درخواست های که ریاست دانشگاه فرهنگیان از دکتر چنارانی داشتند از سرجمع مصوبات سفر ریاست جمهوری که برای استان ابلاغ شده بتوانند مبلغ ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه دانشجویان در مشهد پیگیری کنند و جذب شود که این مشکل بزرگی که در سطح استان در بحث خوابگاهی در استان وجود دارد هرچه زودتر حل شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.