شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2231
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 19 مهر 1400 - 15:32 | 137 بازدید | ارسال توسط :
یک کارشناس اقتصادی:

مشارکت مردم چین با حاکمیت به دلیل حکومت لایق کشورشان است

سه عامل پیشرفت چین، مشارکت بالای مردم چین با حاکمیت، روحیه، انگیزش و تلاش فوق العاده به عنوان دو جزء سرمایه اجتماعی و حکمرانی دلسوزانه و منضبط است. یک کارشناس اقتصادی و استاد دانشگاه، مشارکت، همدلی و انسجام مردم چین با حاکمیت کشورشان را به دلیل وجود حکومت لایق این کشور دانست. عبدالمجید شیخی راز […]

مشارکت مردم چین با حاکمیت به دلیل حکومت لایق کشورشان است

سه عامل پیشرفت چین، مشارکت بالای مردم چین با حاکمیت، روحیه، انگیزش و تلاش فوق العاده به عنوان دو جزء سرمایه اجتماعی و حکمرانی دلسوزانه و منضبط است.
یک کارشناس اقتصادی و استاد دانشگاه، مشارکت، همدلی و انسجام مردم چین با حاکمیت کشورشان را به دلیل وجود حکومت لایق این کشور دانست.
عبدالمجید شیخی راز رشد بالای اقتصادی کشور چین را مدیریت حاکم و مشارکت حداکثری بخش خصوصی در اقتصاد این کشور عنوان کرد.
او با اشاره به رونق اقتصادی چین در دهه های اظهار کرد: سرمایه اجتماعی این کشور مشارکت مردم یعنی اعتماد به حاکمیت، تلاش و سخت کوشی و البته قناعت مردم است.
به گفته این کارشناس اقتصادی؛ با ظهور ویروس کرونا بسیاری از مشاغل بخش مجازی تضعیف شده است چرا که کرونا بر قدرت خرید، تولید و سبد هزینه خانواده ها در جهان تاثیر گذاشته است.
این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه تجارت از تاثیر کرونا بی نصیب نمانده است، خاطرنشان کرد: در این برهه نخستین تجارتی که در بخش خدمات تاثیر دیده است حوزه گردشگری هم داخلی و هم خارجی است.
او با بیان اینکه چند عامل بر غلبه کرونا در چین اثرگذار بوده است، عنوان کرد: مدیریت متمرکز و هوشمندانه و نیز اتکا، اعتماد و باور به روش های طب سنتی و سهم بالای مشارکت اجتماعی مردم در جامعه این کشور است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.