شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2339
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اقتصادی تاریخ انتشار : 05 آبان 1400 - 13:18 | 114 بازدید | ارسال توسط :

هفته جهانی کارافرینی ایران برگزارمی شود

هفته جهانی کارافرینی ایران امسال برای هشتمین سال متوالی به همت باشگاه کارآفرینی ایران و مرکز کارآفرینی ایران و به حمایت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران از 17 تا 23 آبان 1400 همزمان با بیش از 180 کشور جهان به صورت همزمان برگزارمی شود.
هفته جهانی کارافرینی ایران  برگزارمی شود

هدف ازبرگزاری این رویداد ترویج و توسعه کارافرینی و ارزش آفرینی و ایجاد انگیزه و انتقال تجربه کارآفرینان کشور در شرایط اقتصادی و محدودیت های کرونا به جوانان ایران زمین است.
تلاش می‌شود با انتشار گسترده رویداد در سطح کشور، مخاطبان بیشتری بتوانند به صورت همسطح و عادلانه از برنامه های آنلاین آموزشی بهره‌مند شده و فرهنگ کارآفرینی در سطحی گسترده تر منتشر گردد.

رئیس شورای سیاستگذاری رویداد مهندس بهروز فروتن (بنیانگذار صنایع غذایی بهروز) و رئیس رویداد دکتر حسام زند حسامی (معاون توسعه اکوسیستم نوآوری و کسب و کار دانش بنیان گروه سرمایه گذاری عطار ) و دبیر دائمی رویداد مهندس سروش مودب (دانشجوی دکتری کارآفرینی دانشگاه تهران) هستند.

از بخش های مختلف رویداد می‌توان به وبینارهای و پنل های تخصصی کسب‌وکار و کارآفرینی و تعامل‌های بین‌المللی و مصاحبه‌های آنلاین با صاحبان تأثیرگذار کسب‌وکارهای هوشمند و ایرانیان موفق در سراسر دنیا اشاره کرد.

امسال به صورت ویژه رویداد ویژه سامیت بانوان با تمرکز بر انتقال تجارب و معرفی توانمندی‌ها و افتخارات بانوان موفق و کارآفرین ملی و بین‌المللی نیزدر برنامه قرار گرفته است.
در پنل های تخصصی که با حضور کارآفرینان و ارزش آفرینان برگزار خواهد شد،
به موضوعات مختلفی همچون اقتصاد و تحول دیجیتال، نقشه راه کارآفرینی، کارآفرینی بانوان، سلامت، خانواده، استارتاپها و … بپردازیم.

در پنل اقتصاد و تحول دیجیتال به مسائل پیش روی کسب و کارها و راهکارهای پیشنهادی در شرایط حاکم بر اقتصاد دنیا همچون تحریم، طرح صیانت و کرونا پرداخته خواهد شد.

در این میان پنل کارآفرینی اجتماعی تلاش میکند با دعوت از کارآفرینان و نقش آفرینان این عرصه در خصوص فرهنگ‌سازی موضوع مهم کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی، خیرین، توانبخشی و… قدمی هر چند کوچک بردارد.

همچنین یک روز از رویداد به عنوان روز مشاوره و سرمایه‌گذاری برنامه ریزی شده که با برگزاری جلسات B2B ارتباط موثری بین ایده های نوآورانه و فناورانه با سرمایه گذاران را فراهم می کند.

یکی از جذاب ترین بخشهای رویداد پنل “استارتاپ من” است که با هدف ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های استارتاپ های موفق ایران به زبان انگلیسی و انتشار آن در سایت جهانی برنامه ریزی شده است.

اختتامیه با حضور مقامات کشوری و رهبران کارآفرین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

برای ثبت نام در این رویداد جهانی به سایت gewiran.com مراجعه نموده و یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۹۷۸۳ تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.